کلاس درس

مدارس ابتدایی شهر تهران فردا مجازی برگزار می‌شود

همه مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی تهران فردا دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ تعطیل خواهند بود و سایر مقاطع تحصیلی به صورت حضوری فعالیت آموزشی خواهند داشت

اردیبهشت آنلاین: آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آموزش در مدارس ابتدایی شهر تهران در روز دوشنبه ٣٠ آبان ماه به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در کلیه مدارس ابتدایی پایتخت، آموزش در روز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می شود.

با توجه به تداوم آلودگی هوا در روز دوشنبه، در راستای حفظ سلامتی دانش آموزان عزیز، آموزش در همه مدارس ابتدایی شهر تهران در روز دوشنبه ٣٠ آبان ۱۴۰۱ به صورت مجازی خواهد بود.

همچنین همه مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی تهران فردا دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ تعطیل خواهند بود و سایر مقاطع تحصیلی به صورت حضوری فعالیت آموزشی خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، حامد یزدی مهر مدیرکل بحران استان تهران نسبت به آلودگی هوا در این استان هشدار داد و به مردم توصیه کرد که از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند.

وی با اشاره به صدور هشدار زرد آلودگی هوا در استان تهران به خبرنگاران گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی از عصر شنبه ۲۸ آبان ماه تا ظهر چهارشنبه دوم آذرماه به دلیل پایداری نسبی جو و عدم وزش باد، آلودگی قابل ملاحظه‌ای را در اکثر نقاط آسمان تهران شاهد خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید