واردات خودرو

واردات خودرو اول اسفند اجرایی می‌شود

پس از تاکید نمایندگان بر ضرورت واردات خودرو در سال جاری، وزیر صمت وعده داد که خودرو تا اواخر بهمن و اوایل اسفند ماه وارد کشور شود.

اردیبهشت آنلاین: نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به نشست مشترک اعضای کمیسیون متبوعش با وزیر صمت، گفت: آقای فاطمی امین وعده داد که تا اواخر بهمن و اوایل اسفند ماه خودرو وارد کشور شود.

علی جدی در گفت‌وگو با خانه ملت در تشریح نشست مشترک اعضای کمیسیون صنایع و معادن با وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: در این جلسه موضوع خودرو، سازوکار واردات آن و آئین نامه مربوط به عرضه خودرو در بورس مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از تاکید نمایندگان بر ضرورت واردات خودرو در سال جاری، وزیر صمت وعده داد که خودرو تا اواخر بهمن و اوایل اسفند ماه وارد کشور شود.

وی اضافه کرد: همچنین در این جلسه ما تاکید کردیم که قیمت کارخانه‌ای خودرو افزایش نیابد زیرا دولت معتقد است که نرخ ارز کاهش می‌یابد بنابراین چرا قیمت خودرو با توجه به نرخ دلاری که کاهشی خواهد شد، نباید رشد داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم بررسی وضعیت سامانه‌ جامع تجارت را یکی از دیگر موارد رسیدگی شده برشمرد و ادامه داد: با این سامانه مسیر تولید، توزیع، واردات و… قابل رصد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید