پرچم اروپا

تحریم‌های جدید اروپا علیه ایران

اروپا قصد دارند در نشست امروز (دوشنبه) خود تحریم‌های بیشتری را علیه ۳۰ فرد و نهاد دولتی ایران به بهانه اغتشاشات اخیر وضع کنند.

اردیبهشت آنلاین: وزرای خارجه اتحادیه اروپا قصد دارند به بهانه ناآرامی‌ها در ایران و حمایت از اغتشاشگران، تحریم‌ها علیه افراد و نهاد‌های دولتی را افزایش دهند.

وزرای خارجی اتحادیه اروپا قصد دارند در نشست امروز (دوشنبه) خود تحریم‌های بیشتری را علیه ۳۰ فرد و نهاد دولتی ایران به بهانه اغتشاشات اخیر وضع کنند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، جوزپ بورل در حاشیه نشست امروز با وزرای خارجی اتحادیه اروپا ادعا کرد: «امروز بسته تحریمی دیگری علیه ایران را تصویب خواهیم کرد که افراد سرکوبگر را هدف قرار می‌دهد.»

ماه گذشته نیز اتحادیه اروپا گشت ارشاد، وزیر ارتباطات را تحریم کرده و اعلام کرد تمامی دارایی‌های مربوط به آن‌ها و صدور ویزا برایشان بلوکه شد.

به تازگی «اولاف شولتس» صدراعظم آلمان هم در راستای مواضع مداخله جویانه غرب در امور داخلی ایران و ضمن حمایت از ناآرامی‌ها در ایران، اقدامات خرابکارانه اغتشاشگران را «مبارزه شجاعانه» توصیف کرد و مدعی شد: «تحریم‌ها راهیست که ما از طریق آن در حال افزایش فشار بر ایران هستیم.»

«آنالنا بائربوک» وزیر امور خارجه آلمان، هم روز چهارشنبه هفته گذشته گفت: «اتحادیه اروپا به دنبال اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران در هفته آینده به دلیل نقض حقوق بشر در ایران است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید