بانک دی با مشکلات عدیدهای مواجه بود که نارضایتی سهامداران را به دنبال داشت اما امروز توانسته تا حدودی این مشکلات را مرتفع کند که اقدام بسیار مهمی است
اردیبهشت آنلاین: معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدمات مدیرعامل بانک دی در جهت بهبود روند و کاهش مشکلات عدیده این بانک تقدیر کرد.
به گزارش اردیبهشت آنلاین به نقل از «ایثار»، دکتر سید امیرحسین قاضیزاده هاشمی در نشستی که با حضور معاونان و مدیران بنیاد در سالن جلسات ستاد مرکز برگزار شد، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در بانک دی، گفت: باید به این نکته توجه داشت که بانک دی با مشکلات عدیدهای مواجه بود که نارضایتی سهامداران را به دنبال داشت اما امروز توانسته تا حدودی این مشکلات را مرتفع کند که اقدام بسیار مهمی است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: بانک دی توانست با مدیریت قوی ترتیباتی اتخاذ کند تا دو مجمع معوق این بانک برگزار شود ضمن اینکه شرکتهای زیرمجموعه این بانک نیز نظم خوبی پیدا کرده و حرکت مثبتی شروع کردهاند که گزارش آن ارائه شد و پیرو این گزارش لازم است به جهت این عملکرد خوب از مسئولان بانک دی تقدیر شود تا سایر بخششها نیز تشویق شوند.
علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی نیز در این نشست گفت: هیئت مدیره و مدیران بانک دی از ابتدای سال جاری به صورت شبانهروزی در پی عملیاتی کردن استراتژیها و برنامههای مدون بودهاند و خوشبختانه در فاصله کمتر از 50 روز مجامع سالهای 1399 و 1400 برگزار شد تا نماد بانک دی پس از حدود 9 ماه بازگشایی شود که این خواسته مهم سهامداران بود.
به گزارش اردیبهشت آنلاین ، مدیرعامل بانک دی ادامه داد: در کنار این اقدامات هشت کارگروه برای ساماندهی وضعیت و تحول بانک تشکیل شد که در موضوع فروش اموال مازاد، وصول مطالبات و مسائل حقوقی به صورت تمام وقت مشغول به کار هستند تا بتوانیم در ماههای آینده کارنامه درخشانتری را ارائه دهیم.
وی با بیان اینکه ارائه خدمات به خانواده ایثارگران وظیفه بانک دی است، افزود: برای توسعه خدماترسانی به جامعه ایثارگری در نظر است باجههایی در مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران در سطح کشور ایجاد شود که این موضوع جهت اخذ مجوزهای لازم به بانک مرکزی منعکس شده است که امیدواریم با این اقدام شاهد وضعیت مطلوبی در خدماترسانی به ایثارگران معزز باشیم.
دیدگاهتان را بنویسید