صرافی

پیش بینی قیمت دلار تا پایان هفته

اردیبهشت آنلاین: دبیر کل کانون صرافان اعلام کرد: افزایش تقاضا برای خرید ارز اربعین ، تاثیری در قیمت دلار نخواهد داشت.

کامران سلطانی زاده در گفت و گو با اردیبهشت آنلاین افزود: با توجه به برنامه ریزی های مناسب و اقدامات صورت گرفته توسط بانک مرکزی ، خوشبختانه  تمام تدابیر لازم به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات ارزی به زائران مراسم اربعین حسینی صورت گرفته و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی اظهارداشت: با هماهنگی های صورت گرفته بانک‌های عامل و صرافی های مجاز، مکلف‌اند نسبت به پرداخت ارز اربعین به میزان هر متقاضی 100 دلار به نرخ توافقی اقدام کنند.

وی گفت: صرافی های دارای مجوز فعالیت از بانک مرکزی نیز در چهارچوب ضوابط ابلاغی و احراز هویت متقاضیان (کارت ملی، شماره تلفن همراه به نام متقاضی و کارت بانکی به نام متقاضی)، مجاز به فروش ارز در سرفصل ارز زیارتی اربعین به میزان هر متقاضی 100 دلار آمریکا به نرخ توافقی هستند.

دبیر کل کانون همچنین تصریح کرد: درصورت تأمین دینار مورد نیاز از محل منابع تجهیز شده، صرافی ها و بانک های عامل می توانند به جای ۱۰۰ دلار نسبت به پرداخت 150 هزار دینار عراق به نرخ توافقی به متقاضیان اقدام کنند.

سلطانی زاده

سلطانی زاده تاکید کرد: فروش ارز بابت سرفصل زیارتی اربعین حسینی (ع) هیچگونه محدودیتی بابت فروش ارز مسافرتی در سال جاری برای متقاضیان ایجاد نمی‌کند.

افزایش قیمت دلار نخواهیم داشت

کامران سلطانی زاده در خصوص وضعیت قیمت دلار به عنوان ارز شاخص بازار در هفته جاری گفت: پیش بینی نمیشود که در هفته جاری شاهد نوسان شدید یا جهش قیمت دلار باشیم

به گفته وی انتظار داریم هفته جاری نیز قیمت ها در بازار ارز روال طبیعی خود را با اندکی نوسان پشت سر گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید