مرکز ارتباط در ایام نوروز پاسخگوی 60هزارتماس مشتریان بوده و 30هزار خدمت بانکی نیز ارائه کرده است
اردیبهشت آنلاین: مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع رسانی بانک قرض الحسنه رسالت در 13روز نخست سال جاری حدود 30هزار خدمت بانکی به مشتریان ارائه کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع رسانی این بانک در ایام نوروز پاسخگوی 60هزارتماس مشتریان بوده و 30هزار خدمت بانکی نیز ارائه کرده است.
همچنین کارشناسان این مرکز، روزانه پاسخگوی بالغ برپنج هزار تماس هستند و مشتریان می توانند از راهنمایی کارشناسان این مرکز در خصوص نحوه افتتاح حساب، درخواست تسهیلات، درخواست دسته چک غیرحضوری، نحوه استفاده از اینترنت بانک، همراه بانک، مسدودی و رفع مسدودی کارت، پیگیری تراکنش های ناموفق، اطلاع رسانی در خصوص سامانه اعتبارسنجی مرآت و…. بهره مند شوند.
براساس این گزارش، بیشترین حجم تقاضای مشتریان در ایام نوروز برای مسدودی و رفع مسدودی کارت، رمز مدرن (تلفنبانک-اینترنت بانک-همراه بانک) و تغییر آدرس ثبت شده است.
گفتنی است کارشناسان این مرکز با شمارهگیری 0214747 به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات مشتریان مشتریان هستند.
دیدگاهتان را بنویسید