خواننده در این کتاب با جزییات برنامه ریزی راهبردی از ابتدای راه اندازی تا مدیریت نیروها و ارتباط با ذینفعان آشنا می شود
اردیبهشت: اگر از هم اینک به فکر راه اندازی یک انجمن، موسسه یا سازمان غیر¬انتفاعی هستید، مطالعه کتاب «برنامه ریزی راهبردی در سازمانهای غیرانتفاعی»، اثری کاربردی است که فوت وفن لازم برای برنامه ریزی جهت اداره تشکل غیردولتی را برای خواننده مشتاق روایت می کند.
در واپسین روزهای سال گذشته، ویراست سوم کتاب «برنامه ریزی راهبردی در سازمان های غیرانتفاعی» نوشته مایکل آلیسون و جود کِی با ترجمه کتایون مصری و محسن ایلچی منتشر شد و از بهار ۱۴۰۱ در اختیار خوانندگان قرار گرفته است.
خواننده در این کتاب با جزییات برنامه ریزی راهبردی از ابتدای راه اندازی تا مدیریت نیروها و ارتباط با ذینفعان آشنا می شود و نحوه کنار آمدن با چالش ها را فرا می گیرد.
کتاب مزبور به شکلی کارگاهی و آموزشی نوشته شده و خواننده در انتهای هرفصل قادر است تا میزان آموخته های خودرا در قالب برگه های کارگاهی بسنجد.
این کتاب، به سفارش انجمن احیای ارزشها و حمایت موسسه خیریه نیکان جمشید تهران و شبکه ملی (موسسات نیکوکاری و خیریه) آماده چاپ شده و از سوی انتشارات دستان(۶۶۹۵۴۸۰۰-۰۲۱) منتشر شده است.
دیدگاهتان را بنویسید