تولید خودرو

تکمیل 6 هزار خودرو در یک روز

اردیبهشت: با همت کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو و شبکه تامین، رکورد دیگری در تکمیل و تجاری‌سازی خودروهای دارای کسری قطعه رقم خورد و بیش از شش هزار دستگاه خودرو آماده تحویل به مشتریان شد.
ایکوپرس- پس از بازدید رییس جمهوری محترم از ایران‌خودرو در اسفندماه سال گذشته و صدور فرمان برای بهبود تولید و عرضه خودرو، نظارت و پیگیری‌های مستمر وزیر صنعت، معدن و تجارت و با همت مجموعه کارکنان و قطعه‌سازان، کاهش تعداد خودروهای دارای کسری قطعه در دستور کار قرار گرفت و بر همین اساس، رکوردهای جدیدی در این حوزه رقم خورد.
در همین پیوند، روز گذشته ۲۵ فروردین‌ماه ۶۰۳۰ دستگاه خودرو در سایت‌های تولیدی گروه صنعتی ایران‌خودرو در سطح کشور تکمیل و آماده تحویل به مشتریان شد.
تحقق فرامین رییس جمهوری محترم در حوزه‌های مختلف تولید، توسعه محصول، افزایش کیفیت، صادرات و… با جدیت در گروه صنعتی ایران‌خودرو در حال اجرا و پیگیری است و نتایج آن نیز در سال جاری با افزایش تیراژ تولید، عرضه محصولات جدید، افزایش کیفیت و سایر محورها نمایان خواهد شد.
این خودروساز با افزایش گارانتی محصولات به سه سال یا ۶۰ هزار کیلومتر پیمایش، در مسیر تحقق فرامین رییس جمهوری محترم و رضایتمندی مشتریان گام برداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید