همکاری کانون صرافان و پست بانک

با امضای این تفاهم‌نامه پست بانک ایران انواع خدمات ارزی و ریالی را به کانون و صرافان عضو آن بر اساس ضوابط، مقررات پولی، بانکی، سیاست‌ها و ضوابط ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارائه خواهد داد

اردیبهشت آنلاین: دبیر کل کانون صرافان ایرانیان اعلام کرد: تفاهم نامه همکاری دو جانبه ای با  مدیر عامل پست بانک به امضا رسید.

به گزارش اردیبهشت آنلاین ، کامران سلطانی زاده با بیان این مطلب افزود: هدف از امضاء تفاهم نامه یک ساله با پست بانک ، تعامل و همکاری دو جانبه برای ارائه خدمات مالی و بانکی (ارزی و ریالی) ، استفاده بهینه از ظرفیت‌هایی موجود و همچنین تمرکز حساب‌های کانون نزد این بانک است.

با امضای این تفاهم‌نامه پست بانک ایران انواع خدمات ارزی و ریالی را به کانون و صرافان عضو آن بر اساس ضوابط، مقررات پولی، بانکی، سیاست‌ها و ضوابط ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارائه خواهد داد.

همچنین کانون صرافان ایرانیان، پذیرفت تمهیدات لازم برای تمرکز حساب‌های ارزی و ریالی کانون و اعضا و نیز واریز حقوق کارکنان را نزد شعبه مجری و سایر شعب بانک در کل کشور اتخاذ نموده و اعضای خود را برای دریافت ضمانت‌نامه حسن انجام تعهدات به پست بانک ایران معرفی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید