واتس اپ

واتساپ این ۳۵ گوشی بزودی از کار می‌افتد

۳۵ گوشی قدیمی اندروید و آی او اس به‌زودی قادر به اجرای پیام‌رسان واتساپ نخواهند بود

اردیبهشت آنلاین ـ واتساپ یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در دنیا به شمار می‌رود که سال‌هاست توسط افراد بسیاری روی پلتفرم‌های اندروید، آی او اس و حتی برخی سیستم عامل‌های ابتدایی‌تر مثل سیمبیان در دسترس است.

به گزارش گجت نیوز ، ۳۵ گوشی قدیمی اندروید و آی او اس به‌زودی قادر به اجرای پیام‌رسان واتساپ نخواهند بود. آیا گوشی شما نیز در این لیست قرار دارد؟

واتساپ یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در دنیا به شمار می‌رود که سال‌هاست توسط افراد بسیاری روی پلتفرم‌های اندروید، آی او اس و حتی برخی سیستم عامل‌های ابتدایی‌تر مثل سیمبیان در دسترس است. پشتیبانی گسترده و ارائه آپدیت‌های سریع یکی از ویژگی‌های همیشگی این پیام‌رسان محبوب بوده. با این حال به نظر می‌رسد ارائه آپدیت‌های واتساپ روی ۳۵ گوشی به‌زودی متوقف خواهد شد.

واتساپ روی کدام گوشی ها از کار خواهد افتاد؟

بر اساس جدیدترین گزارش‌های موجود، آپدیت جدید واتساپ برای تعدادی از گوشی‌های از برندهای اپل، سامسونگ، موتورولا، هواوی، سونی و ال جی که از نسخه‌هایی قدیمی‌تر از اندروید یا iOS استفاده می‌کنند ارائه نخواهد شد.

اگر گوشی شما در لیست زیر حضور دارد، باید برای خداحافظی با پیام‌رسان واتساپ آماده شوید. با این وجود تمامی دستگاه‌هایی که به سیستم عامل‌های پایین‌تر از اندروید ۵ یا آی او اس ۱۲ مجهز هستند نیز در خطر اتمام پشتیبانی این نرم افزار قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید