زهرا سعیدی مبارکه
نماینده مردم مبارکه خبر داد:

حذف مافیای صنعت خودرو

مجلس دوازدهم تلاش می کند مافیایی که بر صنعت خودروسازی چنبره زده و به قیمت جان و مال مردم گام برداشته از بین ببرد

اردیبهشت آنلاین –  نماینده مردم مبارکه با اشاره به رعایت مسائل محیط زیستی و توجه به عملکرد خودروسازی داخلی که طی چند سال گذشته خسارات جبران ناپذیری به همراه داشته، گفت: مجلس دوازدهم تلاش می کند مافیایی که بر صنعت خودروسازی چنبره زده و به قیمت جان و مال مردم گام برداشته از بین ببرد.

زهرا سعیدی مبارکه در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه اولویت مجلس دوازدهم بهبود وضعیت اقتصادی جامعه و معیشت مردم خواهد بود، گفت: مجلس در تمام کشورهای جهان به ویژه ایران جایگاه ویژه‌ای دارد؛ توسعه اقتصادی، بهبود وضعیت سیاسی و تغییر زندگی مردم در سطوح مختلف اجتماعی و فرهنگی و در چهارچوب ارزشها زیر سقف ساختمان بهارستان رقم می‌خورد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمایندگان از بین مردم برخاسته و باید رسیدگی به مشکلات اقشار مختلف جامعه را دربرنامه داشته باشند، افزود: حضور نمایندگان در بین مردم و در ارتباط صمیمی با عموم جامعه فرصتی برای انعکاس مشکلات شخصی و منطقه ای و رساندن آنها به گوش مدیران میانی و ارشد نظام است.

وی با اشاره به مشکلات بانوان در جامعه، یادآور شد: زنان به عنوان نیمی از جامعه ایرانی مطالباتی دارند که باید نمایندگان در پارلمان به صورت ویژه به آنها ورود داشته باشند، در نظر داشته باشبم سال‌هاست لایحه صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان در برابر خشونت در میان بررسی طرح‌ها و لوایح دیگر جا مانده و تلاش می‌شود این مهم در مجلس دوازدهم به سرانجام مطلوب برسد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم با تاکید به افزایش سن ازدواج در کشور، اظهار داشت: تصویب افزایش وام ازدواج تنها مسیر برای رشد ازدواج جوانان نیست بلکه باید مباحثی نظیر اشتغال مسکن و حتی خودرو را برای جوانانی که در سن ازدواج قرار دارند مهیا کنیم این مهم جز با تصویب قوانین کارآمد و روی کارآمدن بانک‌ها ممکن نخواهد بود، در حال حاضر ایران به سمت سالمندی پیش می‌رود و این مسئله تهدیدی برای کشور در سطح ملی و بین المللی محسوب می‌شود.

سعیدی مبارکه با اشاره به تلاش‌های مجلس یازدهم در حوزه تامین مسکن ارزان، تصریح کرد: مجلس انقلابی تلاش هایی در تامین مسکن ارزان قیمت انجام داده که نه تنها به نتیجه مطلوب دست نیافتیم بلکه شاهد سیر صعودی قیمت مسکن نیز بودیم.

نماینده مردم مبارکه با اشاره به رعایت مسائل محیط زیستی و توجه به عملکرد خودروسازی داخلی که طی چند سال گذشته خسارات جبران ناپذیری به همراه داشته، اظهار داشت: مجلس دوازدهم تلاش می کند مافیایی که بر صنعت خودروسازی چنبره زده و به قیمت جان و مال مردم گام برداشته از بین ببرد، این در شأن مردم ایران نیست که با مال و جان خود تاوان لابی گری گروهی را بدهند که سودهای کلان را به قیمت جان مردم به جیب می‌زنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید