اسماعیلی

آیت‌الله رئیسی فاصله بین دولت و مردم را برداشت

رئیس جمهور کم نظیری را از دست دادیم و مردم ایران حق دارند اینگونه سوگواری و عزاداری کنند

تصویر روز ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی فاصله بین دولت و مردم را برداشت، افزود: رئیس جمهور کم نظیری را از دست دادیم و مردم ایران حق دارند اینگونه سوگواری و عزاداری کنند.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی در مراسم بزرگداشت رئیس جمهور قرآنی؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در حسینیه الزهراء(س) در مجتمع امام خمینی(ره) افزود: وقتی نتایج نظرسنجی مرکز رصد ملی کشور را درباره میزان محبوبیت آیت الله رئیسی اعلام کردم، بسیاری از رسانه های خارجی با فضای آلوده رسانه ای خودشان اظهار تعجب کردند و از این رو این آمار در تلویزیون به صورت رسمی منتشر شد.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج این نظرسنجی ۹۳ درصد مردم متاثر و ناراحت از این اتفاق تاسف بار بودند و ۸۶ درصد تمام آن شب را نگران حال رئیس جمهور خود بودند.

اسماعیلی با اشاره به عملکرد سید شهیدان خدمت گفت: آیت الله رئیسی حدود ۱۰ بار به استان خوزستان سفر کرد و آنقدر درباره فاضلاب اهواز صحبت می کرد که بارها به شوخی می گفتم من هم اطلاعات فاضلاب اهواز را حفظ شدم و قرار بود سوم خرداد این طرح با حضور ایشان در اهواز افتتاح شود.

وی با اشاره به آیه ۹۶ سوره مریم گفت: آیت الله رئیسی همه آرزوهای یک رئیس جمهور مطلوب و تراز انقلاب را برآورده کرد و خدا عزتی اینگونه به رئیسی داد. خدا این محبت را در دل مومنین انداخت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تقید آیت الله رئیسی به مناسک و عبادت گفت: شب مناظره انتخابات ریاست جمهوری در عصر جمعه از من خواست که زیارت عاشورا بخوانم. گویی قرار بود فردای آن روز وارد فضای بی اخلاقی و توهین شود و به یکی از نامزدهای ریاست جمهوری گفته بود که به خاطر گناهی که مرتکب شدی طلب مغفرت می کنم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از شهید جمهور به عنوان تندیسی از اخلاق اسلامی یاد کرد و گفت: هر آنچه شنیده و خوانده بودیم در سلوک آیت الله رئیسی دیدیم و این مسئولیت برای ما که سال ها هم‌نفس ایشان بودیم، مضاعف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید