سرشماره ۱۹۵ برای دریافت شکایات مردمی در دسترس است
اردیبهشت آنلاین _ قائممقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه بستههای اینترنت فقط ۳۴درصد افزایش داشته است، اعلامکرد: سرشماره ۱۹۵ برای دریافت شکایات مردمی در دسترس است.
به گزارش تسنیم، روز گذشته بر اساس شاخصهایی که رگولاتوری برای اپراتورها تعیین و به آنها تکلیف کرده بود، تعرفه بستههای اینترنت 34 درصد افزایش یافت.
بر همین اساس، رگولاتوری به اپراتورها اعلام کرد همه جزئیات مربوط به افزایش تعرفه را بهصورت شفاف و با درج جدول جدید و قدیم قیمتها برای کاربران تشریح کنند. پس از اعلام این دستور، اپراتورها نیز به شرح جزئیات پرداختند و افزایش تعرفه بستههای اینترنت و نیز بستههای جدیدی را که برای کاربران تعریف کرده بودند، بهصورت عمومی و در قالب اطلاعیهای به اشتراک گذاشتند.
در این زمینه، «امیر لاجوردی» قائممقام وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات با انتشار پُستی در شبکه اجتماعی ایرانی اعلامکرد: «طبق بررسی مجدد همکارانم در سازمان در ساعت هفت و 13 دقیقه صبح امروز، هیچ بستهای (اعم از بستههای عادی، شبانه وغیره) که تا روز پنجشنبه در اختیار مردم بوده حذف نشده است.»
وی با اشاره به اینکه بستههای اینترنت فقط 34 درصد افزایش یافته است، افزود: «هفت بسته جدید 90روزه، 120روزه و 180روزه توسط اپراتورها معرفی شده است.»
لاجوری ادامهداد: «سرشماره 195 برای دریافت شکایتهای مردمی در دسترس است. کاربران اینترنت میتوانند هر افزایش تعرفهای را که بیش از این مقدار رخ داده است، از طریق 195 ثبت کنند تا سازمان تنظیم مقررات به آن رسیدگی کنند.»
بر اساس این گزارش رئیس سازمان تنظیم مقررات همچنین روز گذشته تأکید کرد: با اپراتورهایی که بستهای را حذف کنند یا افزایش بیش از 34درصدی در قیمت داشته باشند، بهطور حتم برخورد قانونی خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید