بانک پاسارگاد با انتخاب مستقیم مردمی بهعنوان محبوبترین نشان تجاری صنعت بانکی کشور انتخاب شد
اردیبهشت آنلاین _ بانک پاسارگاد ، در دهمین جشنواره برند محبوب مصرفکنندگان، با انتخاب مستقیم مردمی برای سومین بار پیاپی بهعنوان محبوبترین نشان تجاری صنعت بانکی کشور در تمام گروههای بانکی انتخاب شد.
بهگزارش روابطعمومی بانک پاسارگاد، این بانک که همواره خدمت به مشتریان را افتخار خود دانسته و با گذر از شعار “حق با مشتری است” و تحقق باور “مشتری ذات بانک است”، احترام به مشتریان و رضایت ایشان را الگوی عمل خود قرار داده است، با انتخاب مستقیم مردم عزیز کشورمان در تمام گروههای بانکی شامل “بانکداری اینترنتی”، “همراه بانک” و “خدمات بانکی حضوری”، عنوان محبوبترین نام تجاری بانکی را به خود اختصاص داد که این امر مهر تأییدی بر رضایت و اعتماد مشتریان به بانک پاسارگاد است.
لازم به ذکر است جشنواره برند محبوب هرساله توسط انجمن حمایت از مصرفکنندگان بهعنوان گستردهترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی نامهای تجاری محبوب را فراهم نموده است تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه تقدیر از آنها را فراهم آورد. در این جشنواره، مصرفکنندگان بهعنوان مهمترین تصمیمگیران و داوران انتخاب برندهای محبوب مشارکت دارند و بر اساس تجربه خود در استفاده از کالاها و خدمات نسبت به انتخاب برند محبوب خود اقدام و اظهارنظر میکنند.
در مراسم اختتامیه دهمین دوره این جشنواره که در تاریخ 21 تیرماه 1402 در محل سالن همایشهای صداوسیما برگزار شد، علاوه بر اینکه بانک پاسارگاد بهعنوان رتبه اول گروههای “همراهبانک”، “بانکداری اینترنتی” و “خدمات بانکداری حضوری” موفق به کسب تندیس زرین شد، سایر شرکتهای گروه پاسارگاد نیز خوش درخشیدند که از آن جمله میتوان به شرکت “پرداخت الکترونیک پاسارگاد” در گروه شرکتهای پرداخت، نرمافزار “پیپاد” در گروه اپلیکیشنهای پرداخت و “بیمه پاسارگاد” در گروه بیمه اشاره کرد که در گروههای تخصصی ذکر شده موفق به کسب جایگاه محبوبترین نام تجاری شدند.
دیدگاهتان را بنویسید