حسن پور
رئیس بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی:

تحقق «شعار سال» راه نجات کشور است

دفاتر بسیج در اتاق های بازرگانی برنامه های ویژه ای را برای تحقق راهبرد سال بویژه رونق صادرات در دستور کار دارند

اردیبهشت آنلاین (حمید طلیمی) نشست هم اندیشی اعضای شورای بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور و اتحادیه بین المللی تجار با موضوع کمک به تحقق راهبرد سال «مهار تورم و رشد تولید» برگزار شد.

در این جلسه که به میزبانی اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، آقای شیدایی دبیرکل اتاق ، برخی از روسای و اعضای اتاق بازرگانی شهرستانها ، اعضای میز سوریه و روسیه که ذیل شورای بسیج تجار و فعالان اقتصادی و در قالب اتحادیه بین المللی تجارتشکیل شده است نیز حضور داشتند.

انتخاب هوشمندانه شعار امسال 

رئیس بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در حاشیه این نشست در گفت و گو با اردیبهشت آنلاین با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان «مهار تورم ، رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: شعار امسال کاملا هوشمندانه نامگذاری شده است لذا ضروری است تا همه مسئولان برای تحقق آن تلاش کنند تا ۱۴۰۲ را به سال خوبی برای مردم عزیز کشورمان تبدیل کنند.

دکتر حسن پور افزود: مقام معظم رهبری بیش از یک دهه است شعارهای سال را با محور تولید و اقتصاد انتخاب می‌کنند. به گفته وی در واقع رهبر معظم انقلاب با این نامگذاری‌ها در نظر دارند تمام اذهان و امکانات کشور را به سمت حل مسائل اقتصادی فراخوانند.

بسیج امکانات برای تحقق «مهار تورم و رشد تولید»

 وی اظهارداشت: باید از ظرفیت‌ها و توان تمام بخش‌هایی که می‌توانند در تحقق شعار سال تاثیرگذار باشند بهره بگیریم زیرا رونق تولید موجب کاهش وابستگی کشور و جلوگیری از خروج ارز خواهد شد.

دکتر حسن پور تصریح کرد: علاوه بر بسیج همه امکانات ، مسئولان نیز باید به ارتقای کشور بیندیشند و در حدود وظایف و اختیارات خود در راستای تحقق «مهار تورم و رشد تولید» تلاش کنند زیرا به ثمر نشستن شعار سال عامل اصلی رفع مشکلات و نجات کشور است.

راه اندازی بسیج اصناف در تمام اتاق‌های بازرگانی

دکتر حسن پور در ادامه گفت و گو با اردیبهشت آنلاین از راه اندازی دفاتر بسیج در اتاق های بازرگانی سراسر کشور خبر داد.

وی گفت: سال قبل، سال پرکاری برای بسیج اصناف بود و در بحث تکمیل بسیج در تمام اتاق‌های بازرگانی فعال شدیم و رده بسیج فعالان اقتصادی را راه اندازی کردیم.

وی سپس به برنامه سال جاری دفاتر بسیج اتاق های بازرگانی نیز اشاره کرد و گفت: دفاتر بسیج در اتاق های بازرگانی برنامه های ویژه ای را برای تحقق راهبرد سال بویژه رونق صادرات در دستور کار دارند که انتظار میرود روسای اتاق های بازرگانی و وزارتخانه های مرتبط ازجمله وزارت امورخارجه و وازرت صمت همکاری لازم را با بسیج داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید