رهبری
رهبر معظم انقلاب:

جلسه اقتصادی سران قوا امر دائمی نیست

رهبر انقلاب: در مورد جلسه اقتصادی سران قوا اولا این یک امر دائمی نیست و موقت و برای مقاصد خاصی است.

اردیبهشت آنلاین ـ رهبر انقلاب با بیان اینکه جلسه اقتصادی سران قوا امر دائمی نیست بلکه موقت و برای مقاصد خاص است، فرمودند: این جلسه آنطور که باید به هدف خود نرسیده است.
به گزارش تسنیم، جمعی از دانشجویان و فعالان تشکل‌های دانشجویی عصر امروز (سه‌شنبه) در بیست‌ و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب در این دیدار با اشاره به دلایل تشکیل جلسات شورای اقتصادی سران قوا گفتند: در مورد جلسه اقتصادی سران قوا اولا این یک امر دائمی نیست و موقت و برای مقاصد خاصی است. ثانیاً من 4 مورد را معین کردم و به آنها گفتم. یکی مسئله تنظیم بودجه و اصلاح ساختار بودجه است که یکی از مشکل بزرگ کشور ما است.

ایشان افزودند: بنابراین هدف این جلسات این بوده که البته تا حالا آنطور که باید و شاید پیش نرفته اما علاج آن تعطیل کردن این جلسات نیست؛ علاج آن این است که دنبال کنیم که این کارها صورت گیرد.

رهبر انقلاب خاطرنشان کردند: بعضی از مسائل است که اشکال آن عدم توافق مسئولان سطوح بالا است. خب حل آن به این است که دور هم بنشینند و بحث کنند و یک تصمیم واحدی بگیرند و اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید