پوتین
بر اسناد لورفته از پنتاگون

پوتین در حال شیمی‌درمانی است!

تازه‌ترین افشاگری‌ها در اسناد فاش‌شده از پنتاگون مدعی است که پوتین ۷۰ ساله مبتلا به سرطان است و شیمی‌درمانی می‌کند

اردیبهشت آنلاین ـ در بخشی از اسناد لو رفته از پنتاگون ادعا شده که رئیس جمهور روسیه در حال شیمی‌درمانی بوده و ژنرال‌های این کشور از این موضوع برای تغییر مسیر جنگ اوکراین سوءاستفاده می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی‌میل، اسناد لو رفته از پینتاگون همچنان سوژه رسانه‌هاست و در تازه‌ترین اطلاعات درز پیداکرده ادعا شده که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در حال شیمی‌درمانی است و مقامات ارشد ارتش این کشور از وضعیت جسمانی او برای تغییر مسیر جنگ در اوکراین استفاده می‌کنند.

تازه‌ترین افشاگری‌ها در اسناد فاش‌شده از پنتاگون که از هفته گذشته در فضای مجازی دست به دست می‌شود، مدعی است که پوتین ۷۰ ساله مبتلا به سرطان است و شیمی‌درمانی می‌کند. در این اسناد جزئیات جلسه شیمی‌درمانی وی در پنجم مارس نیز ذکر شده است.

این اسناد همچنین مدعی است که به نظر می‌رسد مقامات کرملین از وضعیت جسمانی نه‌چندان خوشایند پوتین سوءاستفاده می‌کنند.

در یکی از این اسناد آمده است: به گفته (نام سانسورشده)، که اطلاعات را از یک منبع ناشناس روس که با مقامات کرملین در ارتباط است، به دست آورده، روسیه قصد دارد تا منابع را از شهر تاگانروگ به ماریوپل و اوکراین منحرف و بر جبهه جنوبی تمرکز کند. به گفته (نام سانسورشده)، به نظر می‌رسد که نیکلای پاتروشف، دبیر شواری امنیت ملی و والری گراسیموف، رئیس ستادکل ارتش روسیه، این برنامه را تدارک دیده‌اند. براساس گزارش‌ها گراسیموف قصد دارد تا به تلاش‌های خود برای خرابکاری ادامه دهد. او قول داده تا پنجم مارس، به اصطلاح عملیات نظامی را خراب کند؛ درست تاریخی که پوتین برای دور جدید شیمی‌درمانی جلسه داشته و نمی‌تواند بر اقدامات جنگی نظارت و نفوذ داشته باشد.

یک نفوذی روس نوامبر پارسال مدعی شد که پوتین علاوه بر سرطان، به پارکینسون نیز مبتلا است. کریلو بودانوف، رئیس سرویس اطلاعات اوکراین هفته‌ها بعد، مدعی شد که باور دارد پوتین «به شدت بیمار است و خیلی زود خواهد مرد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید