نمایشگاه خودرو

خودرو گران شد + جدول قیمت

بررسی نوسانات قیمتی در ۱۴ فروردین ماه حاکی از افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو است

اردیبهشت آنلاین ـ بررسی نوسانات قیمتی در چهاردهمین روز فروردین ماه حاکی از جهش چشمگیر قیمت‌ها در بازار خودرو است.

به گزارش اردیبهشت آنلاین به نقل از خبرآنلاین، بررسی نوسانات قیمتی در ۱۴ فروردین ماه حاکی از افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو است، به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۰ آن از ۲۶۵ میلیون تومان در آخرین روزهای اسفند ماه امروز به ۲۷۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۲۷۵ میلیون تومان در آخرین روزهای اسفند ماه امروز به ۲۸۵ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای پژو نیز در این مدت گران شدند، به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۴۸۵ میلیون تومان در آخرین روزهای اسفند ماه امروز به ۴۹۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۵۱۰ میلیون تومان در آخرین روزهای اسفند ماه امروز به ۵۲۰ میلیون تومان رسیده‌است.

در بین خودروهای مونتاژ این گروه نیز پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ از اواخر اسفند ماه تا امروز ۵۰ میلیون تومان گران شده‌است و دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

در بین خودروهای تیبا نیز افزایش قیمت‌ها مشهود بوده‌است، به طوری که تیبا صندوقدار مدل ۱۳۹۹ از ۳۱۵ میلیون تومان در اواخر اسفند ماه امروز به ۳۳۰ میلیون تومان رسیده‌است و تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ نیز از ۳۴۰ میلیون تومان در اواخر اسفند ماه امروز به ۳۵۵ میلیون تومان رسیده‌است.

سایر خودروهای موجود در بازار نیز در این بازه زمانی افزایش قیمت‌ها را تجربه کردند.

قیمت روز خودرو 

جهش قیمت خودرو در فروردین ماه/ جدول قیمت‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید