شرکت یاهو

اخراج ۲۰ درصد از کارکنان «یاهو»

یاهو اعلام کرد: قصد دارد بیش‌ از ۲۰ درصد از کارکنان خود را تا پایان سال جاری میلادی کنار بگذارد

اردیبهشت آنلاین: یاهو اعلام کرد: قصد دارد بیش‌ از ۲۰ درصد ازکارکنان خود را که ۵۰ درصد از کارکنان بخش فناوری تبلیغات را تشکیل می‌دهند تا پایان سال جاری میلادی کنار بگذارد.

 شرکت آمریکایی یاهو در روز پنجشنبه اعلام کرد قصد دارد بیش‌از 20 درصد از کل کارکنان خود را به‌عنوان بخشی از تغییر ساختار بزرگ بخش فناوری تبلیغاتی کنار بگذارد.به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، این تعدیل نیرو 50 درصد از کارکنان بخش فناوری تبلیغات را تا پایان سال جاری میلادی در بر می‌گیرد و حدود هزار نفر در هفته جاری اخراج می‌شوند.

یاهو که از 2021 تحت مالکیت شرکت سهامی خاص آپولو گلوبال منیجمنت قرار دارد، اضافه کرد این اقدام باعث می‌شود شرکت تمام تمرکز و سرمایه‌گذاری خود را در کسب‌وکار تبلیغاتی خود با عنوان DSP یا پلتفرم طرف تقاضا قرار دهد. شرکت آپولو سهام یاهو را با 5 میلیارد دلار خریداری کرده‌است.

تعدیل نیروی یاهو در شرایطی صورت می‌گیرد که بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی بودجه بازاریابی خود را در پاسخ به بالا رفتن نرخ تورم و ادامه بی‌ثباتی درمورد رکود اقتصاد کاهش داده‌اند.

بسیاری از شرکت‌های آمریکایی از شرکت خدمات مالی گلدمن ساکس گرفته تا شرکت آلفابت، هزاران نفر را در سال جاری اخراج کرده‌اند تا بتوانند عکس‌العمل مناسبی در برابر تورم بالا و افزایش نرخ بهره نشان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید