خودرو کاکرده
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد:

موافقت با واردات خودرو‌های کارکرده

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس از موافقت اعضای این کمیسیون با پیشنهاد صدور مجوز برای واردات خودرو‌های کارکرده با عمر کمتر از ۵ سال خبر داد

اردیبهشت آنلاین: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از موافقت اعضای این کمیسیون با پیشنهاد صدور مجوز برای واردات خودرو‌های کارکرده با عمر کمتر از ۵ سال خبر داد.

به گزارش صدا و سیما، نمایندگان این پیشنهاد را با هدف توسعه حمل و نقل، تنظیم بازار و کاهش مصرف سوخت در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده تصویب کردند.

بر اساس آیین نامه داخلی مجلس، پیشنهاد‌های تصویب شده کمیسیون‌ها در مورد لایحه بودجه به قانون تبدیل نمی‌شود و در کمیسیون تلفیق بررسی خواهد شد.

روح الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن به خبرگزاری صدا و سیما گفت که «اجرایی شدن این پیشنهاد می‌تواند قیمت تمام شده برای وارد کننده و خریدار را کاهش دهد و خدمات پس از فروش هم داشته باشد.»

به گفته عباسپور، این کمیسیون امروز برای تأمین منابع اعتباری فعالیت‌های بسیج سازندگی در لایحه بودجه ۱۴۰۲ به توافق رسیده است.

نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن همچنین بودجه توسعه شبکه ملی اطلاعات، فیبر نوری و زیرساخت‌های مخابرات در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را بررسی کرده اند.

با افزایش تعرفه تلفن ثابت موافقت نشد

 عباسپور در پاسخ به خبرگزاری صدا و سیما گفت که «مخابرات برای تأمین اعتباراتش پیشنهاد افزایش تعرفه‌های تلفن ثابت را متناسب با تورم داشت.»

او افزود: «اگرچه مخابرات چندان افزایش تعرفه نداشته، اما کمیسیون صنایع و معادن این پیشنهاد را برای تخمیل نشدن هزینه بر مردم تصویب نکرد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید