بیت کوین

بیت‌کوین رکورد زد

بیت‌کوین به بالاترین ارزش خود در سال ۲۰۲۳ صعود کرد زیرا شتاب صعودی ارز دیجیتال در حال افزایش است.

اردیبهشت آنلاین: بیت‌کوین به بالاترین ارزش خود در سال ۲۰۲۳ صعود کرد زیرا شتاب صعودی ارز دیجیتال در حال افزایش است.

به گزارش ایسنا به نقل از کریپتو، بازار ارزهای دیجیتال تحت فشار قرار گرفت و تلاش کرد تا هر حرکتی را افزایش دهد تا اینکه بعدازظهر قیمت‌ها روند بالاتری را آغاز کردند و گاوهای بیت‌کوین هدف خود را، پشت سر گذاشتن مقاومت در ۲۳ هزار دلار قرار دادند.

داده‌های ترندینگ ویو نشان می‌دهد که خرس‌های بیت‌کوین (BTC) چندین بار تلاش کردند تا قیمت خود را در جریان معاملات روز چهارشنبه پایین بیاورند و در نهایت بیت‌کوین را به پایین‌ترین حد روزانه ۲۲هزار و ۳۴۵ دلار کاهش دادند قبل از اینکه گاوها بتوانند آن را به بالای ۲۲هزار و ۸۰۰ دلار برگردانند اما در رالی بعدازظهر شاهد بودیم که برترین ارز دیجیتال به بالاترین سطح روزانه ۲۳هزار و ۸۲۹ دلار رسید.

جیم ویکوف، تحلیلگر فنی ارشد کیتکو، این کاهش را در اوایل صبح «عقب‌نشینی اصلاحی معمول پس از رسیدن به بالاترین سطح چهار ماهه این هفته» خواند و پیشنهاد کرد که این کاهش هیچ تاثیر مهمی بر چشم‌انداز فعلی بیت‌کوین نداشته است.

وی گفت: گاوهای بیت‌کوین هنوز از مزیت فنی کلی کوتاه مدت در میان روند صعودی قیمت در نمودار میله‌ای روزانه برخوردار هستند که نشان می‌دهد، احتمال افزایش قیمت در آینده نزدیک وجود دارد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۰۵ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۸۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۲.۳۹ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۲۸ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱.۲۰ میلیارد دلار است که ۷.۵۵ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۰۸ میلیارد دلار است که ۸.۳۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۴.۶۲ میلیارد دلار است که ۸۹.۲۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید