مخبر
مخبر :

هدف دشمن فرار سرمایه و ناامنی اقتصادی است

معاون اول رئیس‌جمهور در جمع دانشجویان گفت : دشمنان با روایت‌های نادرست و هراس‌افکنی درپی فرار سرمایه و ناامنی اقتصادی هستند

اردیبهشت آنلاین: معاون اول رئیس‌جمهور در جمع دانشجویان گفت : دشمنان با روایت‌های نادرست و هراس‌افکنی درپی فرار سرمایه و ناامنی اقتصادی هستند.

به گزارش صدا و سیما. معاون اول رئیس‌جمهور، ثبات و آرامش را لازمه توسعه و پیشرفت کشور دانست و تاکید کرد: دشمنان خارجی با تولید روایت‌های نادرست و هراس افکنی به دنبال فرار سرمایه و ایجاد ناامنی اقتصادی در کشور هستند تا بتوانند مانع حرکت جمهوری اسلامی به سمت اهداف متعالی خود شوند.

بر اساس این گزارش ، جمعی از نمایندگان دانشجویی دانشگاه‌های مختلف در جلسه‌ای سه ساعته با معاون اول رئیس جمهور به تشریح دغدغه‌ها و ارائه پیشنهادهای خود درباره مسائل جاری کشور خصوصا در حوزه اقتصادی پرداختند.

محمد مخبر در این جلسه با اشاره به رویکرد جدی دولت سیزدهم مبنی بر تعامل با طیف‌های مختلف دانشجویی در دانشگاه‌های کشور، گفت: دولت از ارتباط با دانشگاهیان استقبال می‌کند و آماده تعامل صحیح و منطقی با دانشجویان است.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به برخی دیدار‌های خود با دانشجویان، افزود: دانشجویان به دلیل ارزیابی میدانی که دارند، از دانش و دیدگاه‌هایی دقیق نسبت به مسائل جامعه برخوردار هستند که این دیدگاه‌ها برای سیاست گذاری و تصمیم گیری‌های دولت مفید و راهگشا خواهد بود.

مخبر ثبات و آرامش را لازمه توسعه و پیشرفت کشور دانست و تاکید کرد: دشمنان خارجی با تولید روایت‌های نادرست و هراس افکنی به دنبال فرار سرمایه و ایجاد ناامنی اقتصادی در کشور هستند تا بتوانند مانع حرکت جمهوری اسلامی به سمت اهداف متعالی خود شوند که این توطئه نیز با تلاش‌های دولت و یاری مردم خنثی می‌شود.

در این جلسه، مخبر به برخی سوالات و دغدغه‌های دانشجویان در خصوص مسائل مختلف کشور پاسخ داد و با آنان در فضایی صمیمانه به گفتگو پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید