حسن پور
رییس بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور:

بسیج بازوی پرتوان اتاق‌های اصناف است

بسیج اصناف به عنوان بازوی پرتوان اتاق‌های اصناف در کنار آنها خواهد بود و در این خصوص از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد

اردیبهشت آنلاین: رییس بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور اعلام کرد: یکی از ضعف‌ها و مشکلاتی که در سطح کشور یا حتی در دوران دفاع مقدس دیده نشده بحث تجربه نگاری است و اگر تجربه نگاری صورت بگیرد در اتفاقات عملکرد بهتر و قوی‌تری خواهیم داشت.

به گزارش کرمان نو ، غلامرضاحسن‌پور در همایش نقش صنایع ، اصناف و فعالان اقتصادی در بازسازی بم بیان کرد: در دوران انقلاب اسلامی نیز کارهایی صورت گرفته تجربه نگاری نشده بود و همچنین در زلزله سال ۸۲ بم نیز این خلأ وجود داشت و از بسیاری اتفاقات بم اطلاع نداریم.

وی می‌گوید: حتی اگر این امر نیاز به اعتبار داشته باشد اتاق بازرگانی و بسیج اصناف هم می توانند در این خصوص همکاری داشته باشند.

حسن پور اظهارداشت: با تجربه نگاری می توانستیم در قالب‌های هنری و پژوهشی تجربه ای برای آیندگان باقی بگذاریم.

رییس بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور اظهارداشت:در ایام کرونا عملکرد اصناف استان کرمان به خصوص شهرستان بم بسیار خوب بود و با تولید ماسک باعث شدند نگذارند کرونا ما را شکست دهد در صورتی کرونا در کشورهای دیگر کشته می دهد اما در کشور ما به دلیل اینکه مردم پای صحنه آمدند این اتفاق مهار شد.

او تاکید‌کرد: ملت ایران حقانیت جمهوری اسلامی را می دانند و در اتفاقات اخیر هم بیشتر قدر انقلاب را دانستیم. هر چه دشمن فراخوان داد اما اتفاقی رخ ندادن و حتی نتوانستند ۲ درصد از بازار کشور را تعطیل کنند.

حسن پور با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور عنوان‌کرد: مشکلات اقتصادی وجود دارد و باید دولت و مجلس پاسخگو باشد و مردم ببینند که با مفاسد اقتصادی چگونه برخورد می شود.

او افزود: اتکا به یک محصول تنها برای نشان دادن یک نام تجاری مناسب است و شهرها نباید تک محصولی باشند بطور مثال نساجی در بم از قدیم مطرح بوده که حاضریم با کمک سایر مجموعه‌ها نساجی را در بم رونق دهیم تا از تک محصولی بودن خارج شود.

غلامرضاحسن‌پور در پایان اظهاردشت: بسیج اصناف به عنوان بازوی پرتوان اتاق‌های اصناف در کنار آنها خواهد بود و در این خصوص از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید