بنزین

عرضه بنزین سوپر در تهران آغاز شد

هم‌اکنون روزانه حدود 600 تا 700 هزار لیتر بنزین سوپر در تهران توزیع می‌شود و از ابتدای هفته آینده، عرضه بنزین سوپر در سراسر تهران، بدون مشکل و طبق روال عادی انجام خواهد شد

اردیبهشت آنلاین: معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: مشکل عرضه بنزین سوپر حل شده است و هم‌اکنون روزانه حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار لیتر بنزین سوپر در جایگاه‌های مختلف تهران در حال عرضه است.
سعید برخوردار، معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: در پی نیاز به اورهال برخی پالایشگاه‌های کشور و به‌دلیل برخی مسائل فنی، تولید و توزیع بنزین سوپر با وقفه‌ای مواجه شده بود.

وی افزود: خوشبختانه از همین هفته، بحث تولید و تحویل بنزین سوپر اجرایی شده است و اکنون شاهد عرضه این نوع بنزین در جایگاه‌های عرضه هستیم.

برخوردار با بیان اینکه “اگر مردم در مراجعه به جایگاهی موفق به تهیه بنزین سوپر نشدند به دیگر جایگاه‌های همان محدوده مراجعه کنند”، گفت: در مناطق مختلف تهران، اعم از شرق، غرب، مرکز و شمال پایتخت، بنزین سوپر در حال توزیع است، اما ممکن است برخی جایگاه‌های عرضه، خود متقاضی دریافت بنزین سوپر نباشند. در زمان حاضر تمامی جایگاه‌های پرفروش و پرمتقاضی، بنزین سوپر برای عرضه دارند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون روزانه حدود 600 تا 700 هزار لیتر بنزین سوپر در تهران توزیع می‌شود و از ابتدای هفته آینده، عرضه بنزین سوپر در سراسر تهران، بدون مشکل و طبق روال عادی انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید