برخورد با خودروهای بدون معاینه فنی

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد دو میلیون و صد هزار خودرو را به علت نداشتن معاینه فنی جریمه کرده است

اردیبهشت آنلاین: معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد دو میلیون و صد هزار خودرو را به علت نداشتن معاینه فنی جریمه کرده است.

سرهنگ محمد رازقی در گفتگو با صدا و سیما با اشاره به برخورد پلیس با رانندگانی که معاینه فنی ندارند، بیان داشت: اعمال قانون‌ها عمدتا به صورت مکانیزه صورت می‌گیرد و بخش دیگری از برخورد‌ها، اعمال قانون حضوری پلیس راهور، نسبت به مشاهده و تردد خودرو‌های دودزا در سطح معابر است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: برخی از این خودرو‌ها که امکان ادامه مسیر ندارند، پلاک خودرو اخذ می‌گردد و پلاک اعزام به تعمیرگاه دریافت و راننده می‌بایست به تعمیرگاه مراجعه و در اولین فرصت رفع نقص نماید، کارشناسان نیز این خودرو را بازدید نموده و اگر رفع نقص شده باشد اجازه تردد داده می‌شود.

وی گفت: وسایل نقلیه‌ای که مربوط به ارگان‌ها و سازمان‌های دیگر می‌باشد نیز در صورت دودزا بودن قطعا به سازمان مربوطه آنان اطلاع داده خواهد شد؛ تذکر لازم را گرفته و اگر نیاز باشد همین خودرو‌ها هم بدلیل نقص فنی و آلایندگی هوا به پارکینگ منتقل می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید