حسن پور
رئیس بسیج اصناف:

پروژه فراخوان اعتصاب شکست خورد

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور: با هوشیاری بازاریان و اصناف پروژه ضدانقلاب برای به اعتصاب کشاندن کسب و کارها به طور کامل شکست خورد

اردیبهشت آنلاین: رئیس سازمان بسیج اصناف کشور اعلام کرد: با هوشیاری بازاریان و اصناف پروژه ضدانقلاب برای به اعتصاب کشاندن کسب و کارها به طور کامل شکست خورد.
دکترغلامرضا حسن پور در بازدید از بازار شهر قزوین و گفت و گو با کسبه و صنوف مختلف این شهر اظهارداشت: با وجود تبلیغات گسترده رسانه‌های معاند برای برگزاری اعتصاب سراسری، بازاریان و اصناف همچون روزهای گذشته به فعالیت عادی خود ادامه دادند.
وی تصریح کرد: گزارش های دریافتی از سراسر کشور نیز حاکی است صنوف مختلف با حضور در محل کار خود به فراخوان رسانه های معارض برای تعطیلی مغازه‌ها پاسخ منفی دادند.
دکتر حسن پور افزود: همراهی نکردن اصناف و بازاریان با فراخوان اخیر برای به تعطیلی کشاندن کسب و کارها نشان می دهد مردم از اهداف پشت پرده معارضان برای برهم زدن نظم عمومی و ایجاد تفرقه و ناامنی در کشور آگاه شده اند و پروژه اعتصاب نیز همچون دیگر توطئه های دشمنان با شکست روبرو شده است.
رئیس بسیج اصناف کشور همچنین تصریح کرد: بازاریان و اصناف درخواست دارند به صورت قاطع با اغتشاشگران برخود شود و مماشات در این زمینه تمام شود تا بتوانند بدون مشکل به کسب و کار خود ادامه دهند.
شایان ذکر است رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در سفر به قزوین از بخش ها و صنوف مختلف این شهر بازدید و با کسبه و بازاریان به گفت و گو پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید