بانک پاسارگاد
برای هشتمین سال ؛

پاسارگاد، بانک برتر ایران در سال 2022 شد

پیش از این نیز بانک پاسارگاد به‌عنوان پرافتخارترین بانک ایرانی در سال‌های 2010، 2012 تا 2016 و در سال 2021 موفق به کسب این عنوان شده بود.

اردیبهشت آنلاین: بانک پاسارگاد برای هشتمین سال عنوان «بانک سال ایران» را کسب کرد و توسط نشریه بنکر (The Banker) به‌عنوان «بانک برتر ایران در سال2022» (Bank Of The Year) معرفی شد.

به‌گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، بر اساس اعلام نشریه بنکر این بانک پس از کسب عنوان بانک برتر اسلامی ایران در سال 2022 این بار در موفقیتی دیگر جایگاه “بانک برتر ایران در سال2022 ” را نیز از آن خود کرد.

مؤسسه بنکر در ارزیابی بانک سال 2022، شاخص‌های متعدد و کاربردی از جمله رشد و عملکرد بانک‌ها، نوآوری‌های استراتژیک انجام شده توسط آن‌ها، تکنولوژی‌های مورد استفاده و خدمات ارائه شده توسط بانک‌‌ها و سایر شاخص‌های مربوطه را مورد ارزیابی دقیق قرار داده و پس از بررسی بیش از 1000 بانک در سراسر دنیا، در هر کشور فقط یک بانک را به‌عنوان بانک برتر سال معرفی کرده است. در این راستا بانک پاسارگاد با درخشش در تمامی شاخص‌های مورد بررسی، بانک برتر سال 2022 ایران شد.

پیش از این نیز بانک پاسارگاد به‌عنوان پرافتخارترین بانک ایرانی در سال‌های 2010، 2012 تا 2016 و در سال 2021 موفق به کسب این عنوان شده بود.

گفتنی است ارزیابی انتخاب بانک‌های برتر سال در هر کشور فرآیندی رقابتی و دقیق می‌باشد که سالانه توسط نشریه بنکر انجام می‌پذیرد. به دلیل اعتبار بالای این جایزه، اکثر بانک‌های معتبر جهان در این رقابت شرکت نموده و به‌همین دلیل این جایزه در زمره معتبرترین جوایز در صنعت بانکداری تلقی می‌گردد. کسب عنوان بانک برتر سال بیانگر سرآمد بودن بانک‌های منتخب در تمامی معیارهای مورد ارزیابی در کشور خود می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید