وحیدی - وزیر کشور
وزیر کشور:

توصیحات وزیر کشور درباره عملیات تروریستی در شاهچراغ شیراز 

در این اقدام تروریستی ۱۳ شهید و تعدادی قابل توجهی هم مجروح شدند.

اردیبهشت آنلاین: وزیر کشور گفت: جریان اغتشاشات اخیر توسط دشمن به مسیر خطرناکی می‌رود و جریان‌های تروریستی در حال استفاده از این اتفاقات است و افراد باید خود را از جریان اغتشاش کنار بکشند و مسولان امنیتی هم با شدت مراقبت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی با تسلیت جان‌باختن هموطنان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز، گفت: در این اقدام تروریستی ۱۳ شهید و تعدادی قابل توجهی هم مجروح شدند.

وزیر کشور در ادامه افزود: افرادی که این حادثه تروریستی را رقم زدند لایه‌ای از توطئه علیه ایران را نشان دادند و این حادثه ناگوار نشان دهنده حرکات ضددین است که به ساحت حرم شاهچراغ توهین کردند.

وحیدی گفت: جریان اغتشاشات اخیر توسط دشمن به مسیر خطرناکی می‌رود. جریان‌های تروریستی در حال استفاده از این اتفاقات است و افراد باید خود را از جریان اغتشاش کنار بکشند و مسولان امنیتی هم با شدت مراقبت می‌کنند.

عملیات تروریستی در شاهچراغ شیراز

غروب امروز چهارشنبه یک فرد مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران تیراندازی کرد. در این عملیات تروریستی 13 نفر به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غروب امروز چهارشنبه یک فرد مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران رگبار گلوله بست.

تا این لحظه در این عملیات تروریستی ۱۳ شهید و 21 زخمی از این اقدام تروریستی گزارش شده است که یک زن و دو کودک هم جزو این قربانیان‌اند.

فرمانده انتظامی استان فارس یک نفر را عامل این حرکت تروریستی دانست که دستگیر شده است. رئیس کل دادگستری استان فارس نیز اعلام کرد فرد دستگیر شده تحت بازجویی قرار دارد.

یک منبع آگاه به خبرنگار فارس اعلام کرد: نام عامل این حادثه تروریستی حامد بدخشان است که 23 سال سن دارد. برخی منابع از غیر ایرانی بودن عامل این حرکت تروریستی خبر می‌دهند.

بر اساس اطلاعات رسیده به خبرنگار فارس در شیراز عامل این حرکت تروریستی در حین ورود به صحن با اسلحه کلاشینکف شروع به تیراندازی کرده‌ است. او خشاب اضافه نیز به همراه داشته‌ است.

عامل این حادثه که از عناصر گروهک‌های تکفیری است از باب‌الرضا وارد حرم شاه‌چراغ شده‌ و وارد صحن حضرت معصومه (س) می‌شود و سپس خود را به شبستان اصلی حرم نیز رسانده‌ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید