هواپیمایی ایران ایر

راه اندازی پروازهای ارزان به جام جهانی

وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه تا دو هفته آینده پروازهای ارزان جام جهانی از کیش به قطر راه‌اندازی می‌شود

اردیبهشت آنلاین: وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه تا دو هفته آینده پروازهای ارزان جام جهانی از کیش به قطر راه‌اندازی می‌شود، گفت: مردم بلیت‌های ۱۰۰ میلیونی سفر به قطر را نخرند.

به گزارش ایرنا «رستم قاسمی» در حاشیه مراسم ورود ناوگان جدید به شبکه ریلی کشور در جمع خبرنگاران درباره وضعیت پروازهای ایران به قطر و قیمت بلیت پروازها در آستانه جام جهانی فوتبال، اظهار کرد: روز گذشته با مسوولان قطری جلسه خوبی درباره حضور شرکت‌های هواپیمایی ایرانی در جام جهانی برگزار کردیم که این شرایط وجود دارد که از هر فرودگاه به دوحه پرواز داشته باشیم.

وی از راه‌اندازی پروازهای ارزان از کیش به دوحه (قطر) خبر داد و افزود: با پروازهای شاتل (سریع) کیش- دوحه که تا دو هفته آینده نرخ آن اعلام می‌شود، افراد می‌توانند صبح به دوحه بروند و شب به کیش بازگردند، چرا که اقامت در دوحه بسیار گران‌تر از کیش و شیراز است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: مردم بلیت‌های ۹۰ و ۱۰۰ میلیونی سفر به دوحه را نخرند و منتظر قیمت‌های ارزان‌تر باشند. توافق کردیم دو هفته قبل جام جهانی فروش ارزان بلیت اعلام شود.

کمبود بلیت مسافری قطار نداریم

قاسمی در پاسخ به این سوال که مردم از کمبود بلیت قطار برای سفرها گلایه دارند، گفت: ممکن است در بازه‌های پیک کمبود داشته باشیم، اما به طور کلی کمبود بلیت مسافری قطار نداریم.

وی درباره اینکه چرا در توسعه ناوگان مسافری سهمی در نظر گرفته نمی‌شود و هر بار توسعه ناوگان باری در دستور کار قرار دارد، گفت: طرحی را برای توسعه داریم که لوکوموتیو در داخل ساخته می‌شود و برای ساخت واگن نیز محدودیت نداریم. در بخش مسافری نیز تا سه سال آینده تحول‌بخش ریلی در دستور کار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید