صرافی

آخرین قیمت سکه و دلار در تهران

هر دلار ۳۲ هزارو 770 هزار تومان ، یورو 32 هزارو 50 تومان، درهم امارات 9 هزارو 100 تومان ، پوند ۳۶ هزارو 800 تومان ، یوان چین ۴ هزارو 585 تومان و لیر ترکیه نیز هزارو 770 تومان فروخته می شود

اردیبهشت آنلاین: کارشناس رسمی بازار طلا و جواهر آخرین قیمت های امروز بازار تهران را اعلام کرد.

محمد کشتی آرای در گفت و گو با اردیبهشت آنلاین با بیان این مطلب افزود: بهای هر اونس طلا امروز در بازارهای جهانی به هزارو 646 دلار رسید.

به گفته وی با توجه به نرخ های جهانی در حال حاضر هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار تهران با قیمت یک میلیون و 342 هزار تومان فروخته می شود.

قیمت انواع سکه

محمد کشتی آرای در ادامه به وضعیت امروز بازار انواع سکه اشاره کرد و اظهارداشت: در حال حاضر هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم با قیمت 14 میلیون تومان و هر قطعه سکه امامی ( طرح جدید ) نیز ۱۴ میلیون و 950 هزار تومان عرضه می شود. قیمت سکه طرح قدیم و جدید در مقایسه با قبل افزایش داشته است.

کارشناس رسمی بازار طلا و جواهر تهران تصریح کرد: امروز همچنین هر قطعه نیم سکه نیز ۸ میلیون و 200 هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و 200 هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی نیز ۳ میلیون 80 هزار تومان بفروش می رسد.

نرخ ارز های شاخص

بنابر این گزارش امروز در بازار آزاد تهران هر دلار ۳۲ هزارو 770 هزار تومان ، یورو 32 هزارو 50 تومان، درهم امارات 9 هزارو 100 تومان ، پوند ۳۶ هزارو 800 تومان ، یوان چین ۴ هزارو 585 تومان و لیر ترکیه نیز هزارو 770 تومان فروخته می شود. بهای انواع ارز های عمده در بازار آزاد تهران در مقایسه با روز های گذشته نیز افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید