دستگیری

دستگیری ماساژورهای زورگیر!

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ماساژورهایی خبر داد که پس از ارائه خدمات از شهروندان زورگیری می‌کردند.

به گزارش فارس، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک زن و دو مرد ماساژوری خبر داد که پس از ارائه خدمات از شهروندان زورگیری می کردند.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اخاذی 2 مرد و یک زن، پرونده ای در این خصوص تشکیل و تیمی از ماموران کلانتری ابوذر بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی عنوان کرد: چکیده اظهارات شاکی نشان از این داشت که شاکی برای دریافت خدمات ماساژ در فضای مجازی با زن و مردی آشنا شده که پس از ارائه خدمات و پرداخت هزینه خدمات ارائه شده ، متهمان با فیلمبرداری و تهدید انتشار فیلم ، از وی اخاذی و مرد دیگری که خود را مامور معرفی می کرده مبالغ مختلفی را اخاذی کرده است .

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه این افراد شناسایی شد عنوان کرد: در یک عملیات پلیسی هر 3 متهم دستگیر و در تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشتند، پس از فیلمبرداری از شهروندان خود را مامور و از شهروندان اخاذی می کرده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی های بیشتر از مخفیگاه متهمان یک دستگاه بیسیم و دستبند فلزی نظامی و یک عدد افشانه اشک آور یک عدد وتونفا نظامی کشف شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 3 تن از شهروندان به کلانتری مراجعه و از متهمان اعلام شکایت کرده اند خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیسی برای کشف سایر جرایم احتمالی متهمان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید