اردیبهشت آنلاین: گروه مالی گردشگری در "دومین دوره جشنواره مسئولیت اجتماعی 1401 " نشان عالی مسئولیت اجتماعی و همچنین رتبه برتر " مروج و سفیر مسئولیت اجتماعی " را کسب کرد.
به گزارش اردیبهشت آنلاین ، در این جشنواره، ” نشان عالی مسئولیت اجتماعی ” به گروه مالی گردشگری تعلق گرفت و تندیس ” مروج و سفیر مسئولیت اجتماعی” به امیر نیکرویان مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری اعطا شد.
بر اساس این گزارش، هیات داوران دومین دوره جشنواره، از سه ماه پیش ارزیابی مستندات مربوط به مسئولیت های اجتماعی شرکتها را که به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود، بررسی کردند که در نهایت 11 نفر از مدیران در بخش “مروج و سفیر مسئولیت اجتماعی” و 22 شرکت “نشان عالی مسئولیت اجتماعی ” کسب کردند که گروه مالی گردشگری در هر دو بخش برگزیده شده است.
گروه مالی گردشگری به عنوان یک بخش خصوصی واقعی و توانمند، در بخش مسئولیتهای اجتماعی عملکرد درخشانی داشته که از جمله آنها نهضت مدرسهسازی در مناطق محروم است. این گروه تاکنون 29 مدرسه با عنوان “کیمیای دانش” ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده است ضمن اینکه سه مدرسه جدید نیز احداث کرده که در آینده نزدیک تحویل میشود.
تاسیس بنیاد نیکوکاری یاس با هدف حمایت از اقشار نیازمند به ویژه در مناطق کمتربرخوردار کشور، ایجاد بیش از 20 هزار شغل مستقیم و دهها هزار شغل غیرمستقیم به ویژه برای جوانان با اجرای پروژه های بزرگ صنعتی و تولیدی، راه اندازی پویش سفره مهر در ماه مبارک رمضان برای اطعام 100 هزار نفر از روزه داران، تامین هزینه و نگهداری از 200 نفر از مددجویان و معلولان بهزیستی مرکز توانبخشی شهید فیاض بخش کرمان و جیرفت، کمک به آزادسازی زندانیان، تامین جهیزیه، کمک به مراکز درمانی و خرید تجهیزات بیمارستانی در دوران شیوع کرونا و… نیز بخشی دیگر از فعالیتهایی است که گروه مالی گردشگری در بخش مسئولیت های اجتماعی انجام داده است.
بنیاد نیکوکاری یاس وابسته به گروه مالی گردشگری است و تمام فعالیتهای انجام شده در بنیاد یاس طبق سیاستهای هیات امنا گروه مالی گردشگری و حمایت بانک گردشگری صورت می گیرد.
یادآور می شود: گروه مالی گردشگری همچنین در نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی نیز که در سال 1400 برگزار شد، “نشان عالی مسئولیت اجتماعی ۶ ستاره ” را کسب کرد و نشان “سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی” به امیر نیکرویان مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری تعلق گرفت.
دومين دوره «جشنواره روابط عمومي و مسئوليت اجتماعي» با هدف تبيين اهميت مسئوليت اجتماعي سازمان و نقش روابط عمومي در اين زمينه، در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.
محورهاي اصلي مورد ارزيابي در اين جشنواره ۱۳ مورد شامل سازماندهي و ساختار سازي مسئوليت اجتماعي، رعايت استاندارد ۸۰۰۰ درخصوص موضوعات داخلي مرتبط با نيروي کار و رضايت شغلي آنان، گزارشگري اجتماعي، پاسخگويي اجتماعي، شفافيت عملکردي، حسابرسي اجتماعي، سند مسئوليت اجتماعي و نظامنامه مرتبط، گزارش پايداري، منشور اخلاقي سازمان و عمل به مفاد آن و نهايتاً فعاليت هاي مرتبط با توسعه نام و نشان و برند سازمان يا شرکت بود.
دیدگاهتان را بنویسید