کلاس درس

مدارس از اول مهر ماه حضوری است

اردیبهشت آنلاین: وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش امسال مدارس از اول مهر ماه ۱۴۰۱ حضوری است زیرا معتقدیم براساس مطالعات جهانی، مدارس به عنوان آخرین مکان برای تعطیلی است.

به گزارش ایرنا، یوسف نوری در مراسم اختتامیه سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش ضمن ادای احترام به شهدا و امام راحل(ره) به ویژه شهدای عرصه تعلیم و تربیت، از تمام برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در اجلاس سی و ششم قدردانی کرد و افزود: با توجه به بازگشایی مدارس ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها باید مراحل ثبت‌نام مدارس را به اتمام برسانند و موضوع بازگشایی به صورت جدی پیگیری شود.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر حضوری بودن مدارس از مهرماه و پیگیری تهویه مناسب فضای مدارس اظهار داشت: دانش‌آموزان واجد شرایط بالای ۱۲ سال و فرهنگیان حتما نسبت به تزریق دز یادآوز واکسن کرونا اقدام کنند.

وی تصریح کرد: بحث نماز را برای اول مهر جدی بگیرید چرا که معتقدیم ارتباط دانش‌آموزان با مساجد باید حفظ و امامان جماعت برای مدارس تامین شود، همچنین موضوع حفظ حجاب و عفاف براساس مصوبه آیین‌نامه اجرایی مدارس رعایت شود. سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک کار خود را آغاز کند و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با کمبود فضا مواجه نباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید