احتمال کمبود کالاهای اساسی در آلمان

آلمان و اتحادیه اروپا، اخیرا با کاهش عرضه گاز از سوی روسیه مواجه هستند که به هشدارهای متعدد در مورد تعطیلی احتمالی صنایع منجر شده است.

اردیبهشت آنلاین – نشریه آلمانی نوشت: در صورت کاهش عرضه گاز روسیه در ماه‌های آینده، آلمان ممکن است با کمبود برخی کالاهای اساسی مانند کاغذ توالت و مقوا مواجه شود.

به گزارش فارس، نشریه آلمانی Zeit Online نوشت، در صورت کاهش عرضه گاز روسیه در ما‌ه‌های آینده، آلمان ممکن است با کمبود کالاهای اساسی مانند کاغذ توالت و مقوا مواجه شود.

یورگن شالر، رئیس هیئت اتحادیه کاغذ باواریا هشدار داد، اگر کارخانه های تولید کاغذ مجبور شوند به علت کمبود گاز، ظرفیت تولید خود را کاهش دهند، احتمالا از سوددهی خارج خواهند شد.

شالر توضیح داد، تولید کاغذ به مقدار زیادی آب، برق و گاز نیاز دارد. وی افزود، این تکنولوژی آزمایش و آزموده شده است و به سرعت قابل تغییر نیست.

شالر به نشریه Zeit گفت: ‌بسیاری از کارمندان شرکت من در حال حاضر بسیار نگران هستند. من نمی توانم آنها را سرزنش کنم. زیرا اگر بتوانیم تنها 50 یا 60 درصد تولید کنیم، این تولید برای ما مقرون به صرفه نیست. صادقانه بگویم، من هم نگرانم.»

آلمان و اتحادیه اروپا، اخیرا با کاهش عرضه گاز از سوی روسیه مواجه هستند که به هشدارهای متعدد در مورد تعطیلی احتمالی صنایع منجر شده است.

خط لوله «نورد استریم یک» در حال حاضر به علت مسائل فنی با 20 درصد ظرفیت خود فعالیت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید