جیتکس

نمایشگاه «جیتکس» ۱۸ مهر برگزار می شود

علاقمندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر جهت حضور در این رویداد مهم اقتصادی، از طریق سایت باشگاه رهبران کسب‌وکار به آدرس bizleadershub.com اقدام نمایند.

اردیبهشت آنلاین: چهل و دومین نمایشگاه هفته فناوری جیتکس 2022 از 18 لغایت 22 مهر ماه در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز تجاری ایران در امارت ، نمایشگاه جیتکس 2022 دبی بزرگترین رویداد صنعت فناوری در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا است که همه ساله میزبان بسیاری از مدیران و متخصصان شرکت‌های مختلف جهان است . این مرکز همچنین به‌روزترین تغییرات جهان در زمینه فناوری اطلاعات و تکنولوژی را شناسایی و در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

کسب فرصت های جدید تجاری

شرکت های داخلی می توانند با حضور در این نمایشگاه ضمن آشنایی با آخرین دستاورد های روز دنیا و ارتقا کسب و کار ، ملاقات با تولید کنندگان فناوری و اخذ نمایندگی محصولات ، فرصت‌های شغلی جدیدی نیز کسب کنند. در نمایشگاه امسال که با مشارکت بیش از 170 کشور از چهار قاره آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکا برگزار می شود بیش از 800 استارتاپ ، 4000 غرفه‌دار و1000 سخنران حضور خواهند داشت.

بخش های مهم نمایشگاه

نمایشگاه جیتکس2022 دارای بخش های مختلفی همچون مخابرات و اینترنت نسل پنجم ، آموزش ، استارتاپ ، انرژی ، امنیت سایبری ، شهرهای دیجیتالی و هوش مصنوعی ، مراقبت‌های بهداشتی ، مارکتینگ تکنولوژی ، آینده حمل و نقل و اقتصاد داده‌ها است. با توجه به حضور چشمگیر استارتاپ ها ، این نمایشگاه فرصت استثنائی برای آشنایی با جدیدترین فناوری‌ها، ایجاد ارتباط با تولیدکنندگان مطرح دنیا و جذب سرمایه بین‌المللی برای استارت‌آپ‌ها ی داخلی فراهم خواهد کرد.

دلایل استقبال از نمایشگاه جیتکس

به گزارش روابط عمومی مرکز تجاری ایران در امارات ، برگزاری 6 رویداد حوزه فناوری بصورت همزمان و در یک مکان ، ایجاد فرصت بی نظیر یافتن محصولات جدید در حوزه‌های مختلف، گردهم آمدن شرکت‌های پیشرو، خالقان، مبتکران و فعالان حوزه فناوری و امکان دسترسی به جدیدترین نوآوری‌ها برای علاقمندان این حوزه و همچنین حضور بیش از 4000 غرفه دار و بیش از 200 نهاد دولتی از 170 کشور و فرصت شبکه سازی با بزرگان این حوزه موجب شده تا همه ساله بسیاری از متخصصان ، کارشناسان و علاقمندان به حوزه فناوری از این رویدا مهم بین المللی بازدید کنند.

با توجه به اهمیت بسیار بالای این نمایشگاه علاوه بر شرکت ها و سازمان ها، سالانه بسیاری از وزرای دولت ها و فوق ستاره های فناوری از سراسر جهان از این نمایشگاه بازدید می کنند

برگزاری روز فناوری ایران

همانند سال های گذشته امسال نیز هشتمین همایش معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و کسب و کار در صنعت «فاوای» ایران با عنوان روز فناوری ایران در جیتکس با حضور برخی از مسئولان و کارشناسان برگزار خواهد شد.

اعزام هیات تجاری به جیتکس

بنابراین گزارش اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان نرم افزار با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و همکاری کمیسیون فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی ایران و فدارسیون «فاوای» اتاق بازرگانی ایران اقدام به اعزام یک هیات تجاری-بازاریابی متشکل از صاحبان صنایع، تجار و بازرگانان می نماید.

علاقمندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر جهت حضور در این رویداد مهم اقتصادی، از طریق سایت باشگاه رهبران کسب‌وکار به آدرس bizleadershub.com اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید