گردشگری دبی

رتبه برتر دبی در جذب سرمایه گذاری خارجی بخش گردشگری

اردیبهشت آنلاین: دبی رتبه برتر خود را در سراسر جهان برای جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI) در گردشگری در سال 2021 حفظ کرده است.

به گزارش خبرگزاری وام ، بر اساس داده های بازارهای اف دی ای فایننشال تایمز، یک منبع داده پیشرو در جهان، دبی با 6.4 میلیارد درهم سرمایه گذاری مستقیم خارجی در 30 پروژه سرمایه گذاری مستقیم خارجی در طول سال، دبی در سال 2021 در رتبه اول سرمایه گذاری FDI، پروژه ها و ایجاد شغل در بخش گردشگری قرار گرفت.

رتبه‌بندی شهرها در بازارهای fDi براساس مقاصد سرمایه‌گذاری است که 10 یا بیشتر پروژه FDI را در یک سال جذب می‌کنند. بخش گردشگری دبی 6.4 میلیارد درهم (1.7 میلیارد دلار آمریکا) سرمایه گذاری مستقیم خارجی در 30 پروژه سرمایه گذاری مستقیم خارجی در سال 2021 جذب کرد.

طبق گزارش مانیتور FDI دبی که توسط آژانس توسعه سرمایه گذاری دبی منتشر شده است، سرمایه گذاری ها و پروژه های جدید 5545 شغل جدید در طول سال (Dubai FDI)، آژانسی از اداره اقتصاد و گردشگری دبی (DET) ایجاد کردند.

این عملکرد قابل توجه FDI یک سال مهم را برای دبی رقم زد. در سال 2021، این شهر پس از کووید-19 منجر به تجدید حیات در سفر و گردشگری جهانی شد، جشن جوبیل طلایی امارات متحده عربی را جشن گرفت و در حالی که به عنوان یکی از امن ترین مقاصد جهان ظاهر شد، از نمایشگاه اکسپو 2020 دبی استقبال کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید