حمید طلیمی

«حمید طلیمی» مدیر روابط عمومی مرکز تجاری ایران در امارات شد

حمید طلیمی از روزنامه نگاران با سابقه اقتصادی کشور است که ۲۸ سال سابقه فعالیت مستمر به عنوان خبرنگار ، دبیر و سردبیر رسانه های مختلف خبری را در کارنامه خود دارد

اردیبهشت آنلاین: در حکمی از سوی رییس مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی ، آقای حمید طلیمی به عنوان مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی این مرکز منصوب شد.

به گزارش اردیبهشت آنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز تجاری ایران در امارات ، در حکم محمدرضا طلایی خطاب به  حمید طلیمی آمده است: با توجه به تخصص ، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی «مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی» منصوب می شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و تعامل با سایر بخش‌ها تمامی تلاش خود را در راستای معرفی فعالیت‌ها ، خدمات و دستاوردهای «مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی» بکار بندید. امید است با استعانت از پروردگار متعال در راستای پیشبرد و تامین اهداف و سیاست های اجرایی این مرکز موفق باشید.

شایان ذکر است حمید طلیمی از روزنامه نگاران با سابقه اقتصادی کشور است که ۲۸ سال سابقه فعالیت مستمر به عنوان خبرنگار ، دبیر و سردبیر رسانه های مختلف خبری را در کارنامه خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید