بسیج برای راه اندازی «کارخانه تعطیل شده» آستین بالا زد

حسن پور تاکید کرد: به منظور رفع مشکلات این واحد تولیدی ، ضمن هماهنگی با مسئولان استانی و ملی مقرر شد هفته آینده  اولین جلسه کارشناسی رفع موانع آغاز بکار مجدد این مرکز در تهران برگزار شود

اردیبهشت آنلاین: رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی از کارخانه تعطیل شده «سرجین بافت زنجانی» بازدید کرد.

به گزارش اردیبهشت آنلاین دکتر غلامرضا حسن پور پس از بازدید از بخش های مختلف و گفت و گو با مدیران این واحد تولیدی گفت: این مجموعه علی رغم خرید ماشین آلات روز دنیا به ارزش  ۵۰ میلیون یورو و نصب آن، متاسفانه به علت کارشکنی‌های متعدد غیر فعال است.

 وی افزود: این کارخانه ظرفیت بکارگیری دو هزار نفر نیروی انسانی و تولید روزانه ۱۳ هزار تن نخ پنبه را دارد و زنجیره تولید نخ تا تولید پوشاک را در اختیار دارد.

حسن پور تاکید کرد: به منظور رفع مشکلات این واحد تولیدی ، ضمن هماهنگی با مسئولان استانی و ملی مقرر شد هفته آینده  اولین جلسه کارشناسی رفع موانع آغاز بکار مجدد این مرکز در تهران برگزار شود.

وی در پایان گفت: انشالله پس از برگزاری جلسات کارشناسی ، هماهنگی های لازم با سایر مراجع ذی صلاح برای راه اندازی مجدد این کارخانه انجام خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید