یزدانی، قاسمپور و زارع به تیم ملی رسیدند

زیرگیری های انفجاری و بی نقص قاسمپور باعث تشویق شدید هواداران انبوه حاضر در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی شد

اردیبهشت آنلاین: حسن یزدانی، کامران قاسمپور و امیرحسین زارع به ترتیب با شکست علیرضا کرینی، امیرحسین فیروزپور و امیررضا معصومی به عنوان ملی پوشان اوزان۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم ایران در رقابت‌های جهانی صربستان معرفی شدند.

به گزارش اردیبهشت آنلاین به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد که در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران در حال برگزاری است، کامران قاسمپور دارنده مدال طلای جهان در دیدار انتخابی وزن ۹۲ کیلوگرم برای حضور در مسابقات جهانی صربستان، به امیرحسین فیروزپور دارنده مدال طلای جوانان جهان و طلای بزرگسالان آسیا رفت و در پایان با پیروزی ۴ بر صفر به عنوان ملی پوش وزن ۹۲ کیلوگرم ایران در رقابت های جهانی صربستان معرفی شد.

زیرگیری های انفجاری و بی نقص قاسمپور باعث تشویق شدید هواداران انبوه حاضر در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی شد.

۳ دقیقه نخست این مبارزه با نتیجه یک بر صفر به سود کامران قاسمپور به پایان رسید. فیروزپور پیش از این برابر حاجیلوئیان صاحب برتری شده بود.

اما در دیدار حساس وزن ۱۲۵ کیلوگرم، امیرحسین زارع دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک و امیررضا معصومی قهرمان نوجوانان جهان ۲۰۲۱ به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۱۱ بر ۳ به برتری رسید تا به عنوان ملی پوش سنگین وزن کشتی آزاد ایران در رقابت های جهانی صربستان معرفی شود. معصومی پیش از این مقابل یدالله محبی صاحب برتری شده بود.

اما در حساس ترین مبارزه این رقابت ها، حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در دیدار انتخابی وزن ۸۶ کیلوگرم در میان تشویق شدید هواداران برابر علیرضا کریمی دارنده مدال های نقره و برنز جهان به میدان رفت و در ۲۰ ثانیه مانده به پایان با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر به برتری رسید و صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان شد.

پیش از این رضا اطری در وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی آزاد و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی با برتری مقابل داریوش حضرتقلی زاده و علی اکبر یوسفی، صاحب دوبنده تیم ملی در رقابت های جهانی شدند.

هم‌چنین در دومین مبارزه انتخابی وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد، محمدحسین محمدیان با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل مجتبی گلیج به برتری رسید و با کسب دومین پیروزی، صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقت جهانی صربستان شد.

محمدیان در مبارزه نخست به برتری ۴ بر یک رسیده بود.

امیررضا خادم، پیشکسوت نام آشنای کشتی ایران و دارنده ۲ برنز المپیک و طلا و برنز جهان نیز در سالن رقابت‌ها حاضر شد و به تماشای این مسابقات نشست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید