گوشی موبایل سامسونگ

جریمه سامسونگ بخاطر تبلیغات نادرست

سامسونگ به‌دلیل تبلیغات اشتباه درمورد گوشی‌های S7, S7 Edge, A5, A7 , S8, S8 Plus و Note 8 چهارده میلیون دلارِ استرالیا جریمه شده است

اردیبهشت آنلاین: شورای رقابت استرالیا اعلام کرد: سامسونگ به‌دلیل تبلیغات اشتباه درمورد گوشی‌های S7, S7 Edge, A5, A7 , S8, S8 Plus و Note 8 چهارده میلیون دلارِ استرالیا جریمه شده است.

سامسونگ چند سال قبل مدعی شده بود که این گوشی‌ها برای استفاده در استخر و دریا مناسب هستند اما حالا اعلام کرده درصورتی‌که این گوشی‌ها در استخر یا آب دریا غوطه‌ور شود، درگاه شارژر آن‌ها دچار مشکل شده و از کار می‌افتد.

به گزارش Android Auhtoirty ، طبق اطلاعات منتشر شده از سوی شورای رقابت استرالیا (ACCC)، ظاهرا سامسونگ اعتراف کرده که در رابطه با ضد آب بودن ۷ گوشی خود، تبلیغات نادرستی منتشر کرده است. این گوشی‌ها شامل گلکسی S7، گلکسی S7 اج، گلکسی A5 2017، گلکسی A7 2017، گلکسی S8، گلکسی S8 پلاس و نوت ۸ می‌شوند.
طبق گفته‌های شورای رقابت استرالیا، ظاهرا سامسونگ ۹ تبلیغ اشتباه بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ منتشر کرده و مدعی شده این چند گوشی برای استفاده در استخر و آب دریا مناسب هستند و مشکلی برایشان پیش نمی‌آید. این تبلیغات در فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و وب‌سایت خود شرکت و حتی فروشگاه آن هم منتشر شد.

اما حالا شعبه‌ی استرالیای سامسونگ به کاربران خود اعلام کرده در صورتی که این گوشی‌ها را در استخر یا آب دریا استفاده کنند، پورت شارژر آن‌ها دچار مشکل می‌شود و از کار می‌افتد. اتفاق عجیبی که با توجه به استاندارد ضد آبی که این محصولات دارند، اصلا نباید رخ می‌داد.
رئیس شورای رقابت استرالیا در رابطه با این موضوع به مطبوعات گفت: سامسونگ استرالیا با ادعای ضد آب بودن این گوشی‌ها باعث شد کاربران یک دلیل محکم برای خرید آن‌ها داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید