حسن پور
رئیس سازمان بسیج اصناف:

دستور مالیاتی رئیس جمهور سریعتر اجرا شود

اردیبهشت آنلاین: رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور اعلام کرد: سخنان رییس جمهور در خصوص مالیات اصناف و بازاریان باید هر چه سریعتر اجرا شود.

به گزارش اردیبهشت آنلاین ، دکتر غلامرضا حسن پور با بیان این مطلب ضمن قدردانی از  اعتماد و حمایت آیت الله رئیسی از اصناف و بازاریان افزود: سخنان اخیر رییس جمهور در اصفهان در خصوص مالیات اصناف و بازاریان باید برای همه مسئولان فصل الخطاب باشد و بدون فوت وقت اجرایی شود.

حسن پور اظهارداشت: ما بر پرداخت مالیات حقه توسط همه مودیان بویژه اصناف تاکید داریم اما معتقدیم این مالیات ستانی باید بر اساس واقعیات کسب وکار صورت پذیرد زیرا همه اذعان دارند که در سالهای اخیر بازار از رونق کافی برخوردار نبوده است.

وی با اشاره به سفرهای استانی خود گفت: دغدغه اصناف از مبالغ غیر متعارف مالیات بجاست و باید با اعتماد به کسبه محترم که در همه صحنه ها کمک حال مردم و دولت بودند ، مشکل پیش آمده را رفع نمود.

وی با اشاره به نامه سازمان بسیج اصناف به معاون اقتصادی دولت نیز گفت: ورود به تراکنش های بانکی به عنوان مبنای درآمد بدون در نظر گرفتن برخی واقعیات موجب نگرانی است و برخلاف رای دیوان عدالت بوده که نیاز به اصلاح و بازبینی دارد.

 به گفته وی همچنین اصلاح تعیین ضریب سود اصناف گوناگون مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با اشاره به جلسات هیات اندیشه ورز بسیج اصناف باحضور معتمدین اصناف و بازار گفت: سازمان بسیج اصناف آمادگی خود را برای همکاری با دولت محترم در اصلاح موارد مذکور و مبارزه با فرار مالیاتی که مورد تاکید رییس جمهور نیز هست،اعلام می دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید