دلار فروشی
سیاست بانک مرکزی جواب داد ؛

بازگشت دلار به کانال ۳۰ هزار تومان

با ادامه سیاست جدید بانک مرکزی و همکاری صرافی ها قیمت دلار پس از چند روز  افزایش ، مجددا به کانال 30 هزار تومان بازگشت.

اردیبهشت آنلاین: (حمید طلیمی) رئیس کانون صرفان اعلام کرد: با ادامه سیاست جدید بانک مرکزی و همکاری صرافی ها قیمت دلار پس از چند روز  افزایش ، مجددا به کانال 30 هزار تومان بازگشت.

کامران سلطانی زاده با بیان این مطلب افزود: رصد بازر ارز نشان می دهد روند صعوی قیمت ارز در بازار کنترل شده و طی چند روز گذشته شاهد ریزش قیمت دلار هستیم.

وی اظهاردشت: همانطور که پیش بینی می شد بانک مرکزی پس از دریافت اختیارات ویژه  ، با برنامه ریزی مناسب کنترل نرخ ارز را در دستور کار خود قرار داد.

 به گفته وی با اجرایی‌ شدن تصمیمات بانک مرکزی انگیزه صادرکنندگان و دارندگان ارز برای عرضه آن در بازار افزایش یافت که این موضوع باعث تعدیل قیمت‌ها شد. وی می گوید: خوشبختانه نتیجه اقدامات بانک مرکزی در بازار کاملا مشهود است.

بازگشت دلار به کانال 30 هزار تومان

سلطانی زاده

وی افزود: امروز نیز قیمت دلار حدود ۶۰۰ تومان کاهش یافت. با این اتفاق نرخ دلار به عنوان ارز مرجع مجدد به کانال ۳۰ هزار تومان بازگشت.

شایان ذکر است پیش از این نیز اردیبهشت آنلاین در گفت و گو با کارشناسان بازار پیش بینی کرده بود که با ادامه روند فعلی و اتخاذ سیایت جدید بانک مرکزی ، قیمت دلار تا پایان هفته جاری به کانال 30 هزار تومان باز خواهد گشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید