حسن پور

لبنان دروازه ورود کالاهای ایرانی به افریقا

اردیبهشت آنلاین: رئیس سازمان بسیج اصناف‌، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با هیات تجاری لبنانی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش اردیبهشت آنلاین دراین دیدار ظرفیت های متقابل برای صادرات کالاهای ایرانی از طریق تجار لبنانی به اقصی نقاط دنیا بویژه قاره آفریقا و سایرکشورها مورد بحث قرار گرفت.

هیات تجاری لبنان با حضوردر استانهای خراسان رضوی، البرز وسمنان ضمن بازدید از کارخانه ها و واحدهای تولیدی از نزدیک با ظرفیت های تولیدی کشور آشنا شدند.

دکتر حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی  در گفت و گوی اختصاصی با اردیبهشت آنلاین  اعلام کرد: یکی از راهبردهای اصلی  این سازمان در سال تولید ، دانش بنیان ، اشتغال آفرین توجه ویژه به موضوع صادرات به منظور تقویت تولید بویژه تولیدات دانش بنیان است.

وی معتقد است: در این خصوص گام های موثری نیز برای توسعه صادرات با کشور های منطقه از جمله سوریه ، روسیه و همچنین لبنان برداشته شده است.

افزود: بسیج اصناف به هیچ عنوان قصد ورود به روند تولید و تجارت ندارد. به گفته وی برنامه ما صرفا حمایت از بخش خصوصی و رفع موانع صادرات به کشور های منطقه است.

وی در ادامه ضمن ارایه گزارشی از سفر خود به سوریه از فعالان اقتصادی خواست در بسترهای سرمایه گذاری، انتقال تکنولوژی و دانش فنی، مشارکت و همچنین صادرات محصولات به سوریه با جدیت ورود نموده و از فرصت پیش آمده به منظور جهش تولید دانش بنیان و تقویت روابط دو کشور استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید