ارز

آثار دور تازه مذاکرات در بازار ارز

با توجه به قوت گرفتن دور‌ تازه مذاکرات و انتشار اخبار مثبت در این خصوص ، احتمال توقف افزایش نرخ ارز نیز افزایش یافته است.

اردیبشت آنلاین:(حمید طلیمی) بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت هزارو 804 دلار و ۲3 سنت به فروش می رسد.

در حال حاضر هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به قیمت یک میلیون و 395 هزار و 100تومان فروخته می شود که این رقم در مقایسه با چند روز گذشته کاهش داشته است.

قیمت انواع سکه

امروز همچنین هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم با قیمت 13 میلیون  و 840 تومان و هر قطعه سکه امامی ( طرح جدید ) نیز 14 میلیون و 795 هزار تومان عرضه می شود.

هر قطعه نیم سکه نیز ۷ میلیون و 895 هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و 902 هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی نیز ۲ میلیون و 802 هزار تومان بفروش می رسد.

نرخ ارز های شاخص

بنابر این گزارش امروز قیمت هر پوند در بازار آزاد تهران37 هزار و 700 تومان ، درهم امارات 8 هزارو 323 تومان ، لیر ترکیه 2 هزارو 30 تومان و هر یوان چین نیز ۴ هزارو 595 تومان می باشد.

پیش بینی نرخ ارز در هفته آینده

ریس سابق کانون صرافان در گفت و گو با اردیبهشت آنلاین پیش بینی کرد: با توجه به قوت گرفتن دور‌ تازه مذاکرات و انتشار اخبار مثبت در این خصوص ، احتمال توقف افزایش نرخ ارز نیز افزایش یافته است.

کامران سلطانی زاده با اشاره به سفر امیر قطر به کشورمان اظهارداشت: نرخ ارز وابسته به فاکتورهای سیاسی و اقتصادی است ، لذا انجام این سفر و تقویت روابط خارجی ایران با کشورهای منطقه ، می تواند طی روز های آینده ابتدا موجب تثبیت نرخ ارز و در ادامه کاهش نرخ ها شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید