ازدواج همزمان یک مرد با ۹ زن!

آرتور و همسر اولش پس از ملاقات با هشت زن دیگر، تصمیم گرفتند در یک کلیسای کاتولیک در سائوپائولو ازدواج خود رسمی کنند

فرارو:

اردیبهشت آنلاین: آرتور او اورسو، اهل برزیل، پس از ازدواج با ۹ دختر خبر ساز شد.

به گزارش فرارو ، آرتور و همسر اولش، لوانا کازاکی، پس از ملاقات با هشت زن دیگر، تصمیم گرفتند در یک کلیسای کاتولیک در سائوپائولو ازدواج خود رسمی کنند، اگرچه از نظر قانونی الزام آور نبود، زیرا تعدد زوجات در این کشور غیرقانونی است.

در این ماجرا فراز و نشیب‌هایی وجود داشته است، و یکی از همسران از گروه جدا شد.

آرتور که آرزوی داشتن ۱۰ همسر و یک فرزند با هر یک از آن‌ها را دارد، گفت: زندگی ما واقعاً سرگرم کننده و لذت بخش است. پدر یک فرزند اعتراف می‌کند که زندگی او اکنون بهتر از همیشه است.

با این حال او می‌گوید وقتی به یکی از آن‌ها هدیه‌ای گرانقیمت و دیگری کوچکتر یا ارزانتر دادم، در میان آن‌ها حسادت ایجاد شد.

آرتور درباره جدا شدن یکی از همسرانش نیز گفت: او من را برای خودش می‌خواست. منطقی نبود، از جدایی خیلی ناراحت شدم و بیشتر از بهانه او تعجب کردم. همسران دیگرم فکر می‌کردند نگرش او اشتباه است و او ازدواج را برای ماجراجویی پذیرفت و نه برای احساسات واقعی. من همسرم را از دست داده ام، اما قرار نیست کسی را جایگزین کنم.

علیرغم اینکه آرتور فعلاً قصد دارد ازدواج با افراد جدیدی را متوقف کند، امیدوار است با دو زن دیگر ازدواج کند تا تعداد همسرانش به ۱۰ زن برسد.

وی افزود: من یک رویا دارم. آرزوی من همیشه داشتن ۱۰ همسر بوده است. من فقط یک دختر دارم، اما می‌خواهم با هر یک از همسرانم [یک فرزند]داشته باشم. عشقی که من نسبت به هر یک از آن‌ها احساس می‌کنم یکسان است. من فکر می‌کنم بی انصافی است که فقط از یک یا دو نفر از آن‌ها بچه داشته باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید