پيش فروش بدون قرعه كشی شاهين از فردا

دومين مرحله از پيش فروش محصول شاهين را از فردا ساعت 10 صبح آغاز مي كند و اين امر تا تكميل ظرفيت ادامه خواهد داشت

اردیبهشت آنلاین: گروه خودروسازي سايپا، پيش فروش خودروي شاهين را بدون انجام قرعه كشي از فردا آغاز مي كند و تمام متقاضيان تا تكميل ظرفيت فرصت ثبت نام دارند.

گروه خودروسازي سايپا دومين مرحله از پيش فروش محصول شاهين را از فردا (8 ارديبهشت) ساعت 10 صبح آغاز مي كند و اين امر تا تكميل ظرفيت ادامه خواهد داشت.

در اين مرحله از فروش، شاهين جي عرضه مي شود و زمان تحويل اين خودرو در ماه هاي مرداد و شهريور در نظر گرفته شده است، بر اين اساس متقاضيان با مراجعه به آدرس اینترنتی https://saipa.iranecar.com مي توانند نسبت به ثبت‌نام خودرو یاد شده اقدام کنند.

گروه خودروسازی سایپا در راستای توزیع مناسب خودرو به متقاضیان و ۸ فرمان رئیس جمهور که اواخر سال گذشته ابلاغ شد و در آن به حذف تدریجی روند قرعه کشی با افزایش عرضه تاکید شده بود و همچنین پیگیری های وزیر صنعت، معدن و تجارت، خودرو شاهین را از فرآیند قرعه کشی حذف کرد.

يكي از برنامه هاي مهم گروه خودروسازي سايپا در سال جاري افزايش توليد و ارتقای کیفیت شاهين است و این خودرو كه محصول به روز بازار است، طي 45 روز با تلاش شبانه روزي كارگران و مهندسان در روزهاي پاياني سال گذشته، ارتقاي كيفيت قابل توجهی نسبت به گذشته داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید