خاندوزی

نارضایتی‌ مردم در شعب بیمه ایران سریعتر برطرف شود

اردیبهشت: وزیر اقتصاد اعلام کرد: مردم به علت معطلی در شعبه نارضایتی‌هایی داشتند و باید چندین ساعت معطل می‌ماندند. قرار شد که مسئولان بیمه ایران پیگیری جدی کنند.

به گزارش صداوسیما سید احسان خاندوزی در حاشیه بازدید از یکی از شعب بیمه ایران گفت: مردم به دلیل معطلی در شعبه نارضایتی هایی داشتند و باید چندین ساعت معطل می‌ماندند تا کارشناس مربوطه به امورشان رسیدگی کند و قرار شد که مسئولان بیمه ایران پیگیری جدی کنند که اگر کمبود کارشناس در هر شعبه ای وجود دارد یا اشکال از زمان بندی است، آن را اصلاح کنند.

وی افزود: مشکل دوم مسئله اختلاف بین سقف پرداختی های خسارت نسبت به دستورالعملها و قیمت‌های مصوب کارخانه های خودروسازی است و بنا شد مدیرعامل بیمه با تعامل با بخش صنعت خودروسازی اصلاحاتی در این خصوص انجام دهند. چراکه مردم ناراضی بودند و می گفتند با این رقمی که بیمه پرداخت می کند امروز نصف آن قطعه از دست رفته را هم نمی‌توانیم تامین کنیم.

آقای خاندوزی مشکل سوم را مراجعه مکرر حضوری دانست و گفت: این امر باعث نارضایتی هایی شده است و در بسیاری از مواقع می بینیم که صف کیلومتری در بعضی از شعب ایجاد میشود که البته مسئولان بیمه ایران وعده دادند به صورت آزمایشی از روز عید فطر ثبت مدارک برخط و آنلاین شود و امروز از این مسئولان می خواهم از اول خرداد به شکل وسیع و گسترده برای سراسر کشور بارگذاری مدارک برخط و آنلاین شود و مردم بدون نیاز به حضور در شعب بیمه بتوانند مدارک خود را از طریق اسکن و با گوشی همراه خود بارگذاری کنند.

وزیر اقتصاد و امور دارائی گفت: با این اقدام رسماً تشکیل پرونده از ابتدا به صورت برخط ایجاد می شود که این کمک می کند شاهد ایجاد صف های طویل و نارضایتی مردم نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید