اضافه شدن امکان «ویرایش» به توئیتر

متولیان توییتر در حال کار روی قابلیت جدیدی هستند که به کاربران این شبکه اجتماعی اجازه می‌دهد پس از انتشار یک توییت آن را ویرایش کنند

 گزینه «ویرایش» که کاربران توییتر مدت‌هاست درخواستش را داشتند، به زودی به جمع قابلیت‌های این شبکه اجتماعی افزوده خواهد شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ددلاین، متولیان توییتر اعلام کردند در حال کار روی قابلیت جدیدی هستند که به کاربران این شبکه اجتماعی اجازه می‌دهد پس از انتشار یک توییت آن را ویرایش کنند.

این خبر ابتدا روز اول آوریل (۱۲ فروردین) در یک توییت یک خطی اعلام شد اما اغلب کاربران آن را به حساب دروغ سیزده (دروغ اول آوریل) گذاشتند.

با گذشت ۴ روز از آن تاریخ، تیم ارتباطات توییتر روز گذشته (۱۶ فروردین) در توییتی نوشت این کمپانی از سال گذشته کار روی این قابلیت را آغاز کرده است و تصمیم به این کار ربطی به نظرسنجی ایلان ماسک ندارد.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا که این هفته به بزرگترین سهامدار توییتر تبدیل شد، روز گذشته در یک نظرسنجی در حساب توییتری خود از کاربران پرسیده بود: دکمه ویرایش می‌خواهید؟

۷۴ درصد از ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری که در این نظرسنجی شرکت کرده بودند، از این ایده استقبال کردند.

پاراگ آگراوال، مدیرعامل اجرایی توییتر، نیز توییت ماسک را بازنشر داده و نوشته بود: این نظرسنجی پیامدهای مهمی خواهد داشت پس با دقت رای دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید