ترخیص خودرو‌های توقیفی تا عید فطر

جریمه ۲ برابری برای موتورسیکلت‌ها را حذف کردیم و برای پارکینگ‌ها نرخ سال ۹۴ را اعمال کردیم

رئیس پلیس راهور ناجا از اجرای طرح ویژه برای ترخیص خودرو‌ها و موتور‌های توقیفی از عید نوروز تا عید فطر خبر داد و گفت: شهروندان تا عید فطر نسبت به ترخیص خودرو یا موتورسیکلت توقیفی خود اقدام کنند.

به گزارش صدا و سیما، سردار سیدکمال هادیانفر در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود ۵۶ درصد از خودرو‌های توقیف شده درگیر مباحث قضایی نظیر مهریه یا ارث هستند، لذا از قضات درخواست کردیم تا در این خصوص همراهی لازم را داشته باشند و اینگونه پرونده‌ها را تسریع کنند.

این مقام انتظامی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر چگونگی حذف دیون دولتی از روند ترخیص موتورسیکلت‌ها، گفت: مقرر شده است مواردی مانند عوارض شهرداری، بیمه نامه و … در هنگام ترخیص حذف شوند.

او تصریح کرد: جریمه ۲ برابری برای موتورسیکلت‌ها را حذف کردیم و برای پارکینگ‌ها نرخ سال ۹۴ را اعمال کردیم.

سردار هادیانفر از اجرای طرح ویژه برای ترخیص خودرو‌ها و موتور‌های توقیفی از عید نوروز تا عید فطر خبر داد و گفت: در این طرح تسهیلاتی همچون تقسیط جرایم، حذف دیون دولتی و… پیش بینی شده است تا خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی که مدت‌هاست در پارکینگ‌ها مانده‌اند، ترخیص شوند.

رئیس پلیس راهور ناجا از شهروندان خواست که تا عید فطر با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ و استفاده از نرم افزار «پلیس من» نسبت به ترخیص خودرو یا موتورسیکلت توقیفی خود اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید