خودرو ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان گران شد

فعالان بازار کاهش عرضه خودرو توسط خودروسازان را به همراه بلاتکلیفی در واردات خودرو عامل به هم ریختگی بازار می دانند.

بازار امروز خرید و فروش خودرو نسبت به هفته گذشته شاهد افزایش قیمت ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومانی در انواع محصولات داخلی بود، فعالان بازار کاهش عرضه خودرو توسط خودروسازان را به همراه بلاتکلیفی در واردات خودرو عامل به همریختگی بازار می دانند. در حال حاضر با وجود رکود در معاملات تقاضا بیش از عرضه است و همین امر روند افزایشی را در قیمت خودروهای مدل ۱۴۰۱ به وجود آورده است.

در حال حاضر پراید ۱۱۱ در بازار۱۹۰ تا ۱۹۱ میلیون تومان فروخته می شود.کوئیک دنده ای نیز با قیمت ۲۲۶ میلیون تومان به فروش می رسد.

برهمین اساس سمند ال ایکس از ۲۶۳ میلیون تومان با قیمت ۲۷۸ میلیون تومان، پژو پارس از ۲۹۷ میلیون تومان با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ دو از ۲۷۷ میلیون با قیمت ۲۸۲ میلیون تومان و تیبا دو به قیمت ۱۸۸ میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

علاوه براین پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز با قیمت ۳۲۵ میلیون تومان، تیبا پلاس ۱۹۵ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۵۴۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

در بازار امروز پژو 405 جی ال ایکس با قیمت 270 میلیون تومان، سمند EF7 با قیمت 300 میلیون تومان و رانا پلاس با قیمت 289 میلیون تومان فروخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینستاگرام دنبال کنید